Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 7. januar 2007, 11:22

Kan det passe at man ikke kan få denne gamle Disney film på DVD nogen steder?

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

2

søndag, 7. januar 2007, 11:31

Den er udkommet på DVD, men det kan godt være, at det har været i et begrænset oplag.

3

søndag, 7. januar 2007, 12:06

Jeg har hørt at Disney udsender releases i bestemt perioder.
Og ellers umulige at få fat på.
Men tjek:
www.dba.dk
www.qxl.dk

SMLDK

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SMLDK" (07.01.2007, 12:06)

4

søndag, 7. januar 2007, 12:06

Laserdisken skriver følgende:
"Det er ikke mere muligt at bestille denne udgave.
Den er ikke længere i produktion, og vi har ingen mulighed for at bestille flere eksemplarer."

Så man skal nok være heldig hvis nogen har den på lager, ellers må det være en brugt man skal ha fat i

Kan se der er en på qxl der sælger en i ubrudt emballage for 3495,- så er det bare at byde :D

Der er et par hits på dba.dk - men kan ikke lige se om det er dvd eller vhs men prøv

5

søndag, 7. januar 2007, 14:42

ja den er umuliglig at opdrive, for normale penge, men kan da købes her -> qxl

jeg søger selv filmen, og ret så irriterene jeg mangler den, det skær i mine øjene -> film

w00p w00p

6

søndag, 7. januar 2007, 16:45

Citeret

Originally posted by SplatDK

jeg søger selv filmen, og ret så irriterene jeg mangler den, det skær i mine øjene -> film

Nice samling der :)

Godt jeg har den :P Men det er efterhånden oss nogle år siden jeg købte den.

7

søndag, 7. januar 2007, 17:45

Citeret

Originally posted by BukkeMand

Citeret

Originally posted by SplatDK

Nice samling der :)

Godt jeg har den :P Men det er efterhånden oss nogle år siden jeg købte den.

sælg den til mig :cheers:

har samlet i 1½ år og kun meget få af dem jeg har givet over 200 kr for, min gennemsnit pris ligger ca på 100 pr. film

w00p w00p

8

søndag, 7. januar 2007, 19:07

Det er lidt træls at disney på den måde sætter begrænsninger på deres udgivelser. Skønheden & Udyret er også en af mine klare Disney-favoritter, men er bange for at vi ikke ser den genudgivet før om et par år. (Der plejer at gå 7-9år mellem deres udgivelser..)

Men jeg er simpelthen for nærrig til at give flere tusinde kroner for en 2nd hand udgave af den.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.