Sangen er fundet, bare small talk nu ;D

  • En sang. "Techno".


    Der bliver ikke sunget særlig meget i den. Det eneste der blir sagt er "Too damn hot". Den går nogenlunde sådan her:


    Beatet starter, det er et meget normalt beat. Så efter lidt tid er der en mandlig stemme der siger "Too, daaamn, hot!". Så går der 5-6 sekunder, og så synger han "Too damn hot!" , altså lidt hurtigere.



    Det sker så 2-3 gange, og så stopper beatet. Så er der en der fløjter, men ikke hele "melodien". Det starter med lidt af det. nok 4 gange, så fløjtes der lidt mere, og til sidst hele melodien. Og så går den så over i noget mere techno agtigt, og beatet kommer på igen!


    Nogenlunde det jeg kan huske :b


    Anyone can help? :/

  • Er det et nyere eller ældre nummer?


    Men udfra din forklaring lyder nummeret mig bekendt.


    Det kunne måske godt være Pulsedriver - The Whistle Song.


    efter et hurtigt lyt på mp3eren, kan jeg bekræfte, at det er ovenstående nummer ;)


  • You are my savior! :D Lige præcis den.. Kunne man vel også ha sagt sig selv? :))

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Kunne man vel også ha sagt sig selv? :))


    Hehe, jooh :razz:


    Kan sige det faktisk er en lidt ældre sang, som hr. Pulsedriver har produceret. Du kan finde den på en af de første Hard Dance Mania, bare under The Trancecore Project - The Whistle Song. Tror dog først den officielt er blevet udgivet nu, under hans mest kendte projekt, Pulsedriver.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, jooh :razz:


    Kan sige det faktisk er en lidt ældre sang, som hr. Pulsedriver har produceret. Du kan finde den på en af de første Hard Dance Mania, bare under The Trancecore Project - The Whistle Song. Tror dog først den officielt er blevet udgivet nu, under hans mest kendte projekt, Pulsedriver.


    Du har styr på rimelig meget? :9xo Ved da hvem man skal spørge næste gang ;D

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Du har styr på rimelig meget? :9xo Ved da hvem man skal spørge næste gang ;D


    Sådan går det, når man har en interesse fra EDM :hb: :dance:


    Helt præcist, så er det på Hard Dance Mania Vol. 1 cd 1, at du kan høre "Trancecore Project - The Whistle" ;)


    Btw, så kan jeg også tage fejl. Disse to sange er faktisk ikke den samme, men de er dog stadig produceret af den samme person.

  • Den er også på Future Trance 36 eller 37 mener jeg det er..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Tror den er den Tarantula har nævnt ;) Må jeg spørge om hvad EDM er? :O