Har hørt om ham og har skam også hørt hans musik.. og mærkeligt nok har jeg hver gang haft lyst til at finde en anden radiokanal af hvad jeg havde hørt var det lige min musik smag, men syns mere eller mindre det lyder som elektronisk larm
Er det så nu jeg ska sige jeg sidder og hører David Bowie med Diamond Dogs?
Ja, hør ham og kan godt li hans musik... men det var da nogle lidt sjove valgmuligheder man har hehe, ku godt mangle en "jeg har hørt om ham, men ved ikk hvem han er" og så skulle den øverste nok os lige laves lidt om...
Kenny
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (03.01.2007, 11:58)
Undrede mig også lidt over poll'en. Men jo, selvfølgelig kender jeg Trentemøller. Mmh, supergodt album han har lavet her. The Last Resort - som også indeholder Rykketid - alletiders nummer
Originally posted by tRuz
Undrede mig også lidt over poll'en. Men jo, selvfølgelig kender jeg Trentemøller. Mmh, supergodt album han har lavet her. The Last Resort - som også indeholder Rykketid - alletiders nummer
Jeg har det sgu ambivalent med trente. Kan rigtig godt lide elektronisk musik, og også nogle af hans numre - vil også på et eller andet punkt give Karga ret i, at det til tider bliver til noget elektronisk larm.
Generelt har jeg dog stor respekt for hans arbejde, og hans måde at tænke originalt på!
Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300
Jooh, hvis man bare lytter lidt til EDM, så burde man også kende til Trentemøller, eftersom han har skabt sig et godt navn på scenen. Det er lækkert, at nogle danske kunstnere kommer ud over den danske grænse.
Personligt, så er jeg ikke den store fan af hans musik, men håber da min udtalelser bærger præg af respekt for arbejdet
RE: Anders Trentemøller - Kender i ham? Hvad synes i? ;D
Hold da helt fest! Har aldrig hørt om ham eller hørt hans musik. Men det er faneme godt musik! Det er sku noget jeg vil kigge nærmere på! Tak for det ;D
Absolut ikke min smag i musik normalt.
men lige ved trentemøller er der et eller andet specielt over som gør at jeg trodser min normale musiksmag og hører sangene igen og igen
hans musik giver mig en følelse af at musikken er overalt omkring en. en følelse som ellers kun mine ynglingsbands kan give mig..
hatten af for trentemøller.
MvH Jesper
Pentium d805 2660@3660Mhz
775dual-vsta
Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
120+200+250 GB Maxtor sata
logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove