Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. januar 2007, 08:41

Anders Trentemøller, vil lige høre jeres mening, han er jo en gammel kendning.

Nogle af hans kendte numre:

Yoshimoto - Do what you do (Trentemøller remix)

Royksopp - What Else is There (Trentemøller Remix)

Hvis du ikke har hørt disse numre, så gør det! ;)

What Else is There -

http://www.youtube.com/watch?v=IK2WtSTLG9g

Yoshimoto - Do what you do (Trentemøller remix) -

http://www.youtube.com/watch?v=GTlmq7Gs_Bo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CrazYhanDi" (03.01.2007, 08:46)

2

onsdag, 3. januar 2007, 11:39

Hvad stemmer man hvis man kender Trentemøller og godt kan lide ham, men ikke bor i KBH og går på Envy? :boxed:

Anyway ja, jeg kender ham og synes det er noget lækkert musik. Casual og nemt at sidde og stene til. Fedt.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

3

onsdag, 3. januar 2007, 11:53

Har hørt om ham og har skam også hørt hans musik.. og mærkeligt nok har jeg hver gang haft lyst til at finde en anden radiokanal :boxed: af hvad jeg havde hørt var det lige min musik smag, men syns mere eller mindre det lyder som elektronisk larm

Er det så nu jeg ska sige jeg sidder og hører David Bowie med Diamond Dogs? :roller:

4

onsdag, 3. januar 2007, 11:57

Ja, hør ham og kan godt li hans musik... men det var da nogle lidt sjove valgmuligheder man har :P hehe, ku godt mangle en "jeg har hørt om ham, men ved ikk hvem han er" og så skulle den øverste nok os lige laves lidt om...

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (03.01.2007, 11:58)

5

onsdag, 3. januar 2007, 12:14

Undrede mig også lidt over poll'en. Men jo, selvfølgelig kender jeg Trentemøller. Mmh, supergodt album han har lavet her. The Last Resort - som også indeholder Rykketid - alletiders nummer ;)

- Trine, hende den fine

6

onsdag, 3. januar 2007, 12:17

Citeret

Originally posted by tRuz
Undrede mig også lidt over poll'en. Men jo, selvfølgelig kender jeg Trentemøller. Mmh, supergodt album han har lavet her. The Last Resort - som også indeholder Rykketid - alletiders nummer ;)

Hva fanden er det for et navn til et nummer? :P

Lehn

7

onsdag, 3. januar 2007, 13:27

Jeg har det sgu ambivalent med trente. Kan rigtig godt lide elektronisk musik, og også nogle af hans numre - vil også på et eller andet punkt give Karga ret i, at det til tider bliver til noget elektronisk larm.

Generelt har jeg dog stor respekt for hans arbejde, og hans måde at tænke originalt på!

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

8

onsdag, 3. januar 2007, 13:28

Tåbelig poll...dvs. mulighederne er direkte elendige.

Jeg hører Trentemøller og har også købt hans album. Men afviger fra at stemme da jeg ikke rigtig kan.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

9

onsdag, 3. januar 2007, 14:02

Jooh, hvis man bare lytter lidt til EDM, så burde man også kende til Trentemøller, eftersom han har skabt sig et godt navn på scenen. Det er lækkert, at nogle danske kunstnere kommer ud over den danske grænse.

Personligt, så er jeg ikke den store fan af hans musik, men håber da min udtalelser bærger præg af respekt for arbejdet ;)

Btw, stemte ikke :crazyeyes:

10

onsdag, 3. januar 2007, 14:29

Hold da helt fest! Har aldrig hørt om ham eller hørt hans musik. Men det er faneme godt musik! Det er sku noget jeg vil kigge nærmere på! Tak for det ;D

11

onsdag, 3. januar 2007, 14:59

Som andre er inde på en ikke særlig gennemtænkt poll, prøv lige og tænk lidt mere over den næste gang du laver en.

Når det er sagt fint musik helt sikkert hører det engang imellem og meget af det er sgu helt ok.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

12

onsdag, 3. januar 2007, 16:36

I like it! Er ikke et af hans numre jeg ikke har syntes om indtil videre :9xo

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

13

onsdag, 3. januar 2007, 16:36

Kender ham ja og det er for fee!! bare synd han først er ved at bli kendt her i DK, men okay, bedre sent end aldrig ;)

Mvh Mads :T

14

onsdag, 3. januar 2007, 17:44

<Hehe, okay så.. tager jeg på mig, med poll svarene ;)

15

onsdag, 3. januar 2007, 18:24

Ja jeg kender ham og kan også lide det!

Men fandme nej om jeg er på ENVY hver weekend.. så har ikke stemt.

16

onsdag, 3. januar 2007, 18:27

Absolut ikke min smag i musik normalt.
men lige ved trentemøller er der et eller andet specielt over som gør at jeg trodser min normale musiksmag og hører sangene igen og igen :)
hans musik giver mig en følelse af at musikken er overalt omkring en. en følelse som ellers kun mine ynglingsbands kan give mig..
hatten af for trentemøller.

MvH Jesper

Pentium d805 2660@3660Mhz
775dual-vsta
Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
120+200+250 GB Maxtor sata
logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

17

onsdag, 3. januar 2007, 19:02

kender godt hans musik - det er dog ikke lige det jeg ville vælge at høre

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

18

fredag, 5. januar 2007, 22:40

Hører også Trentemøller... lyder fedt ;O)

19

lørdag, 6. januar 2007, 02:42

Kun hørt 'What Else Is There' - det var nok for mig, ham gider jeg ikke stifte mere bekendtskab med. :crazyeyes:

20

lørdag, 6. januar 2007, 15:06

Manden har remixet for rigtig mange efterhånden men jeg syntes nu bedre om det han selv producere..

http://www.myspace.com/trentemoeller

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=11063&sid==[/IMG]

Seneste tests og artikler

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere
Seneste nyheder

0

NVIDIA GeForce GTX 880 i forbindelse med Gamescon?

Ifølge rygterne så planlægger
Læs Mere

0

Vinderne af den store Dota 2 præmie pulje er fundet

Så lykkedes det at få afgjort
Læs Mere

0

Kingston er klar med SSDNow V310 Solid State Drive

Kingston er kommet med den nye
Læs Mere

0

Killzone: Shadow Fall får gratis multiplayer maps onsdag

Der kommer to sprit nye og ikk
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.