Trailer til Transformers

  • Sad også godt fastspændt i min kontorstol og klappede i mine små hænder af glæde. Den samt 300 er nogle jeg har svært ved at vente på.


    Også var det faktisk en fryd at se, at Josh Duhammel (eller hvad han nu hedder) har en rolle i filmen. Hvis man kender til serien Las Vegas, så kender man ham også som McCoy ;)

  • super nice.. glæder mig .. var det ikke Opus Prime den hed?
    Kan huske legetøjet havde et varmefølsomt mærke, så hovedet kom frem når man lagde fingeren på det.... mega cool feature :D

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    super nice.. glæder mig .. var det ikke Opus Prime den hed?
    Kan huske legetøjet havde et varmefølsomt mærke, så hovedet kom frem når man lagde fingeren på det.... mega cool feature :D


    Optimus Prime ;)

  • Hold da helt fest! Den ser utrolig exceptionel grum ud! Damn den skal sørme ses den skal! Kender ikk så meget til transformers da det ikk var min tid.. men den skal ses! ligemeget hvad!!

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Hold da helt fest! Den ser utrolig exceptionel grum ud! Damn den skal sørme ses den skal! Kender ikk så meget til transformers da det ikk var min tid.. men den skal ses! ligemeget hvad!!


    Tror du kan fange en eller anden serie med Transformers i tv'et om morgenen. Dog en af de nyere tegnefilm med dem, men det er da trodsalt Transformers :D

  • Det er nok den film jeg har set ALLERMEST frem til i løbet af hele mit liv..


    Transformers var mit liv da jeg var lille.. Jeg elskede dem som guder


    Så ja.. Det er en film jeg SKAL se, uanset om jeg ligger med diarre og opkastning..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Det er nok den film jeg har set ALLERMEST frem til i løbet af hele mit liv..


    Transformers var mit liv da jeg var lille.. Jeg elskede dem som guder


    Så ja.. Det er en film jeg SKAL se, uanset om jeg ligger med diarre og opkastning..


    Gør du ikke det hele tiden Mads? :finger:



    Med Steven Spielberg som executive kan det ikke gå helt galt :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Kun når jeg er sammen med dig :cheers:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Howa
    Hva sker der..... den gider ikke downloade filmen færdig..... jeg nå kun og se styrtet men det ser vildt godt ud


    Se den her ;)


    http://www.transformersmovie.com/




    Quote

    Originally posted by Dumpen
    Med Steven Spielberg som executive kan det ikke gå helt galt :)


    Jeg synes da ikke det kører særlig godt for Spielberg for tiden !