Sang fra South Park

  • Jeg søger en sang fra South Park og den har ikk noget med South Park at gøre.
    Den eneste "ledetråd" i kan få er det klip hvor Cartman synger lidt af melodien.


    Link til sang


    Håber jeg kan få noget hjælp selvom i ikk har så meget at gå ud fra :)

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Tror egentlig bare det er en af de utallige "f*ck kyle" sange som cartman synger :P


    Hehe jah det skulle man trp, men har hørt det et eller andet sted før som trance techno et eller andet :D

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    lave en sang ud fra det :crazyeyes: tror jeg ville være den sidste i verden der fandt en techno sang med det der :P


    For fanden hehe, det er selve melodien jeg søger, gider sQ ikk lave en f*cking sang med Cartman :P


    Ahh ok techno ville nok ikk ku lade sig gøre, nok os mer dance, trance genreren kunne jeg forstille mig, men jeg mener altså jeg har hørt den et eller andet sted for det sagde bare *pling* i mit hoved da jeg hørte den...
    Om det så er mit hoved der er noget galt med er en hel anden sag :P

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    For fanden hehe, det er selve melodien jeg søger, gider sQ ikk lave en f*cking sang med Cartman :P


    Ahh ok techno ville nok ikk ku lade sig gøre, nok os mer dance, trance genreren kunne jeg forstille mig, men jeg mener altså jeg har hørt den et eller andet sted for det sagde bare *pling* i mit hoved da jeg hørte den...
    Om det så er mit hoved der er noget galt med er en hel anden sag :P


    hehe dance/trance/techno, hører ikke rigtig det der, så det er lidt det samme i mit hovede, og ja ved godt techno og dance ikke er det samme, men det er derover af syntes jeg :P men kender heller ikke nogen sang med den melodi desværre :cheers:

  • Den originale er lavet af bandet steam og hedder "na na hey hey (kiss him goodbye)", men den er fra før techno'ens tid :)


    EDIT: Har endda sin egen wiki-side heh http://en.wikipedia.org/wiki/Na_Na_Hey_Hey_Kiss_Him_Goodbye

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

    Rettet en gang, sidst af SarC ().

  • Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Mange tak begge to! :D
    Troede det var umuligt med så ldt information, men det var bar kanon at den blev fundet ;)



    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Så lidt spøjst ud, at Kenny søgte noget hjælp til South Park ;)


    Men ja, det siger også mig et eller anden, men kan squ ikke lige komme på det.


    Jah, men det er fra et af de nye afsnit hvor Kenny ikk er med ;( Kenny dør jo os hver gang så ikk så sært hvis han ikk kan huske noget :P hehe...

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Mange tak begge to! :D
    Troede det var umuligt med så ldt information, men det var bar kanon at den blev fundet ;)




    Jah, men det er fra et af de nye afsnit hvor Kenny ikk er med ;( Kenny dør jo os hver gang så ikk så sært hvis han ikk kan huske noget :P hehe...



    Rotterne syr ham jo sammen.. og de kan vel ikke gøre det ligegodt hver gang ;)

  • Quote

    Originally posted by Lemon



    Rotterne syr ham jo sammen.. og de kan vel ikke gøre det ligegodt hver gang ;)


    Det selvfølgelig rigtigt, men tror jeg vil lukke og slukke nu ;)