Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 7. december 2006, 14:59

tjekkede lige, jeg har set massere, blander bare årene rundt på hinanden. Det er da noget mærkligt noget.

Året er ikke omme endnu, skal nok få set nogle flere... :D

22

torsdag, 7. december 2006, 15:14

Ser ligeledes frem til 300 i det nye år,

hmm generel filmsmag på tweak ser ret ens ud :D

23

torsdag, 7. december 2006, 16:55

Jeg hadede da vinci. Sådan mere eller mindre. Den er ufatteligt ringe i forhold til bogen imo.
Angående superman er den faktisk også rigtig fed synes jeg. Generelt værd at se.

24

torsdag, 7. december 2006, 16:58

Sin City
Million Dollar Baby
Ice Age 2
Drømmen (nu kun fordi jeg var med den xD)
Rene Hjerter

synes også at Davinci code er rigtig ringe i forhold til bogen..

25

torsdag, 7. december 2006, 17:09

Citeret

Originally posted by Lemon
Sin City
Million Dollar Baby
Ice Age 2
Rene Hjerter

Er fra 2005. Ellers var den da klart nummer et :)

26

torsdag, 7. december 2006, 17:15

Af dem jeg har set i år må det blive:

Ice Age 2
Cars
Drømmen
Da Vinci Mysteriet
The Devil Wears Prada

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Sin City
Million Dollar Baby
Ice Age 2
Rene Hjerter

Og Million Dollar Baby er fra 2004.

27

torsdag, 7. december 2006, 17:16

Hehe ja forskellig smag, slukkede hurtigt for Sin City.

28

torsdag, 7. december 2006, 17:21

Citeret

Originally posted by Svan
Hehe ja forskellig smag, slukkede hurtigt for Sin City.

Der var jeg så helt oppe og ringe, fed film!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

29

torsdag, 7. december 2006, 17:21

Saw 3 og Jackass 2

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

30

torsdag, 7. december 2006, 17:24

Citeret

Originally posted by Burger

Ice Age 2
Cars
Drømmen
Da Vinci Mysteriet
The Devil Wears Prada

Citeret

Citeret

Sin City
Million Dollar Baby
Ice Age 2
Rene Hjerter

Det er sgu heller ikke til at finde ud af når filmene kommer et halvt år efter, i biografen end på fastlandet, her på Ærø X(

31

torsdag, 7. december 2006, 17:26

Citeret

Citeret

Originally posted by Burger

Ice Age 2
Cars
Drømmen
Da Vinci Mysteriet
The Devil Wears Prada

Citeret

Citeret

Sin City
Million Dollar Baby
Ice Age 2
Rene Hjerter

Det er sgu heller ikke til at finde ud af når filmene kommer et halvt år efter, i biografen end på fastlandet, her på Ærø X(

:))

32

torsdag, 7. december 2006, 17:38

Tror faktisk at det eneste tidspunkt at vi har været foran med at vise film var med drømmen. da vi havde Danmarkspremiere herovre, i en biograft med plads til 50 :P Men det var så også fordi den er lavet her =)

33

torsdag, 7. december 2006, 17:54

Citeret

Tror faktisk at det eneste tidspunkt at vi har været foran med at vise film var med drømmen. da vi havde Danmarkspremiere herovre, i en biograft med plads til 50 :P Men det var så også fordi den er lavet her =)

50? Nærmere 3000 :)

maxy

34

torsdag, 7. december 2006, 17:57

Citeret

Originally posted by sancheZ

Citeret

50? Nærmere 3000 :)

haha.. ja du er cool :P du ved jo godt hvor dårligt den biograft er ;)

35

torsdag, 7. december 2006, 17:58

syntes ikke dette år har været noget at råbe hurra over i forhold til film :roller: Men jeg glæder mig mega meget til næste år hvor der skulle komme en masse fede film :clap:

36

torsdag, 7. december 2006, 22:12

Citeret

Jeg hadede da vinci. Sådan mere eller mindre. Den er ufatteligt ringe i forhold til bogen imo.
Angående superman er den faktisk også rigtig fed synes jeg. Generelt værd at se.

Hvis man sammenligner filmen med bogen, så kan man selvfølgelig kun være lidt skuffet, men i betragtning af at de kun har ca. 2 timer til filmen så synes jeg de klarede det ret godt.
Faktisk hørte jeg noget sjovt da den kom frem. Der var en anmelder der mente at filmen fulgte bogen for meget...anmeldere plejer ellers at mene at filmene ikke følger bøgerne særlig godt :dance:

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

37

torsdag, 7. december 2006, 22:16

Jeg har ikke set så pokkers mange nye film i 2006. Der har ikke været så mange der har fanget mig så det må jo betyde at filmene har været lidt kedelige efter min smag.
Jeg kunne dog godt lide Jarhead (hvis den hører med til 2006).

Pirates of the Carribean var skuffende. Filmen var ok, men lignede 1'eren for meget. Og så var det en røvsyg afslutning (eller mangel på samme).

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

38

torsdag, 7. december 2006, 22:18

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Hvis man sammenligner filmen med bogen, så kan man selvfølgelig kun være lidt skuffet, men i betragtning af at de kun har ca. 2 timer til filmen så synes jeg de klarede det ret godt.
Faktisk hørte jeg noget sjovt da den kom frem. Der var en anmelder der mente at filmen fulgte bogen for meget...anmeldere plejer ellers at mene at filmene ikke følger bøgerne særlig godt :dance:

- Anders

Og fuck hvor har han uret :rolleyes:
Det jeg synes er mest fesent er ikke at der er taget noget ud. Det kan jeg sagtens se er fint. Det er mere det at Sophies rolle er reduceret fra 50% af gådeløsningen til hot babe der følger savlende efter Robert. Hvilket jo især er dybt latterligt når man tager det generelle tema i historien, nemlig den guddommelige kvindelighed, i betragtning.
Ud over det er slutningen ændret fra en okay slutning til en ikke-slutning melle de to imo. Okay, den i bogen er heller ikke den fedeste og ret forudsigelig, men dog MEGET bedre imo. nu er det længe siden jeg har set den. Men skulle nok kunne komme op med mere kritik ;)

39

torsdag, 7. december 2006, 22:36

Citeret

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

- Anders

Og fuck hvor har han uret :rolleyes:
Det jeg synes er mest fesent er ikke at der er taget noget ud. Det kan jeg sagtens se er fint. Det er mere det at Sophies rolle er reduceret fra 50% af gådeløsningen til hot babe der følger savlende efter Robert. Hvilket jo især er dybt latterligt når man tager det generelle tema i historien, nemlig den guddommelige kvindelighed, i betragtning.
Ud over det er slutningen ændret fra en okay slutning til en ikke-slutning melle de to imo. Okay, den i bogen er heller ikke den fedeste og ret forudsigelig, men dog MEGET bedre imo. nu er det længe siden jeg har set den. Men skulle nok kunne komme op med mere kritik ;)

Det du hiver fat i der er jeg enig i. Der er mange ting som kunne være gjort bedre. Som set så mange gange før er filmen blevet Hollywood'iseret.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

40

torsdag, 7. december 2006, 22:43

Den manuskriptforfatter må virkelig have været stiv for at ændre på gåderne så det var langdon der løste dem frem for sophie. Bare det allerførste, med anagrammerne. Det er jo hende der kan læse den slags i bogen. I filmen kan hun ingenting. Og Robert kan køre bil med manuelt gear i filmen. Bare endnu en detalje som viser at den manuskripforfatter har haft en syg fetich for urørlige helte og haft et seriøst problem med stærke kvinder.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.