Apocalypto (endnu en bio release tråd :P )

  • Surfede lige lidt mere rundt på nettet ang nye film, og så ser jeg denne film som kommer i bioen på min fødselsdag (på fredag) :D, og selvfølgelig kan jeg ikke tage ind og se den der :rolleyes:


    Mel Gibson har instrueret denne film som omhandler noget om maya indianerne, og personligt syntes jeg den ser meget anderledes ud end andre film, men den ser meget god ud :clap:


    Hva syntes i om filmen efter hvad i kan bedømme ud fra traileren? Og hvad syntes i egentlig om Mel Gibson som instruktør i steden for skuespiller? jeg syntes faktisk han har klaret det ganske glimrende :D


    Lille link til trailer og teaser her

  • umidelbart vil jeg da sige det ser meget godt ud. Tror godt jeg kunne finde på at slæbe koneaspiranten ind og se den slags film

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Hmm, den ser faktisk ret spændende ud, men sådan har trailere det ofte med at gøre tingene.


    Om end, så kunne det godt være en film, som jeg ville se i biffen. Ligeledes med Flags of our Fathers af Clinten og Deja Vu af Tony Scott.


    Quote

    Originally posted by Prectar
    Surfede lige lidt mere rundt på nettet ang nye film, og så ser jeg denne film som kommer i bioen på min fødselsdag (på fredag) :D, og selvfølgelig kan jeg ikke tage ind og se den der :rolleyes:


    Det skal siges, at den først har premiere i Nordisk Filmbiografer d. 19 januar ;)


  • Det jo bare lækkert, så kan jeg se den på premiere dagen :clap: