Festmusik søges stadig !

  • Halløj.


    Jeg vil høre om nogen af jer kender et godt band (max 4 mand) :hb: der har lyst til at spille dansemusik til fest nær Randers ca. 4,5 time (incl pause) jeg skal først bruge bandet om 6mdr. Jeg har luret en masse på nettet og fundet mange fede bands, men de koster allesammen på den forkerte side af 10.000,- og det har jeg desværre ikke råd til. Jeg kan gi' mellem 5-6000,-+ mad og drikke :cheers: :drink:



    Kender i nogen ? har i et link ? så smid en post her og hjælp mig med at stable en god fest på benene.


    (Jeg vil gerne have mulighed for at høre demonumre fra deres repetoire hvis det kan lade sig gøre.)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

    Rettet 2 gange, sidst af Fruitloop ().

  • Surt det er i Randers. Kender ellers et fantastisk band på 4 pers., som spiller for ca. 7k for en aften. Lidt ACDC og DAD style.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Surt det er i Randers. Kender ellers et fantastisk band på 4 pers., som spiller for ca. 7k for en aften. Lidt ACDC og DAD style.


    Ja det var en skam, men der må da være nogen syngende Jyder der gerne vil tjene en lillebitte skilling.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Du kan evt. prøve at kontakte Claus og Morten fra Duo'en. Jeg ved dog ikke helt hvilken pris de ta'r for at komme ud og spille, men de er intet mindre end geniale!



    Ja for døvlen han kan sgu synge.... Det er bestemt værd at forespørge dem.




    Men kom gerne med flere links osv :rules:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Fruitloop
    Ja for døvlen han kan sgu synge.... Det er bestemt værd at forespørge dem.


    Det kan både Claus og Morten. Udover gode sangstemmer er de også rigtig gode entertainere begge to, og er bl.a. meget brugt til forskellige arrangementer i Herning. Som du kan se på forsiden har de også været med i Scenen er din, hvor de nåede videre fra første runde, men så røg ud derefter.



  • Kewl... Keep em' comming :dance: jo flere jo bedre :dance:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det kan både Claus og Morten. Udover gode sangstemmer er de også rigtig gode entertainere begge to, og er bl.a. meget brugt til forskellige arrangementer i Herning. Som du kan se på forsiden har de også været med i Scenen er din, hvor de nåede videre fra første runde, men så røg ud derefter.




    nu har jeg hørt alt materialet på deres HP, det er virkelig godt (tror desværre det koster kassen, men nu har jeg skrevet til dem, det skader jo ikke at forhøre sig) :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by theREGEL
    Sendt dig en PM!


    theREGEL


    glæder mig til at høre mere fra dig ;) :cheers: (har sendt dig en mail)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

    Rettet en gang, sidst af Fruitloop ().

  • jeg mangler stadig lidt muzak så jeg opper den lige :rules:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    du har PM



    Det har du os' :cheers:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Du kunne også overveje Morphar & The Ladykillers! De sparker gedigen røv - har været til 3 fester med dem nu - og hver gang er de up-to-date med nyt musik. Ved dog ikke hvad de tager for et job i jylland, men du kan jo prøve at høre...
    Har selv spillet rigtig mange røvballe jobs (charmerende ord, men rammer nu genren meget godt) og kan absolut stå inde for dem! :D - også selvom deres demo ikke lyder særlig imponerende, men så er det heldigvis sådan at studieoptagelse lyd og live lyd sjældent går hånd i hånd :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

    Rettet en gang, sidst af The_Dude ().

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    Du kunne også overveje Morphar & The Ladykillers! De sparker gedigen røv - har været til 3 fester med dem nu - og hver gang er de up-to-date med nyt musik. Ved dog ikke hvad de tager for et job i jylland, men du kan jo prøve at høre...
    Har selv spillet rigtig mange røvballe jobs (charmerende ord, men rammer nu genren meget godt) og kan absolut stå inde for dem! :D - også selvom deres demo ikke lyder særlig imponerende, men så er det heldigvis sådan at studieoptagelse lyd og live lyd sjældent går hånd i hånd :D



    tak jeg gir' det lige en lytter, og det kan da aldrig skade at spørge dem om de ikke vil se det smukke jylland :roller:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Du har PM! :9xo



    det har du også :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Dæmpet, alsidig underholdningsmusik under spisning, bl.a.
    tværfløjte, klaver og harmonika. Dansemusik i alle stilarter.
    Tel: 97401896



    Attila Kovacs, festmusiker
    http://atko.dk/fester.html

    Dæmpet, alsidig underholdningsmusik under spisning, bl.a.
    tværfløjte, klaver og harmonika. Dansemusik i alle stilarter.
    Tel: 97401896



    Attila Kovacs, festmusiker