American Pie 5: The Naked Mile

  • Hey.


    Ville lige høre hvad i syntes om denne film? .. Så den selv lige her for 20 min. siden, og syntes egentlig den er rigtig sjov. Den lever nok ikke op til 1,2 eller 3'eren. Men den er bestemt bedre end 4'eren, så hvis man gider så se den :D




    : http://www.imdb.com/title/tt0808146/


    Score på 5.5 , for 1½ time siden havde den en på 7,3 mener jeg. Men den er bestemt sjov!

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Har ikke set den nyeste, men de skulle jo klart have stoppet efter 3'eren. Kors Band Camp er en gang hø. Og er 110% sikker på at jeg ville synes lige så dårligt om The naked mile...



    Tjaa, syntes også "de orginale" er bedste, altså 1,2 og 3. Men syntes nu alligevel den er rigtig sjov den her.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Har ikke set den nyeste, men de skulle jo klart have stoppet efter 3'eren. Kors Band Camp er en gang hø. Og er 110% sikker på at jeg ville synes lige så dårligt om The naked mile...


    You said it sister :9xo


    Ud over det.. hvornår har crude humor nogensinde været grund til R-rating?! :P Primitiv humor er da til tider det smukkeste :D

  • Jeg forventede INTET af band camp. Jeg tænkte, nu må det stoppe! Men en af mine venner ville gerne have jeg sku se den. Okay, så gik jeg med til det. Jeg finder mig selv i at tage mig til maven af smerte fordi jeg griner så meget :D. Det var en anderledes american pie film, men den virkede. Skal måske os lige kigge på denne her. Er ikk sikker siden dens anmeldelser ikke er for gode hidtil..

  • Selfølgelig er den første altid den bedste :finger: .. og 5eren stinker langt væk!



    Christ den er dårlig! :boxed:



    Men det er jo bare min mening :)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder


  • har det på samme måde...


    den er sjov et par gange ja.. men den er sku ikke det værd..


    så hellere band camp, den var fanmer griner.. og fordi der stadig er lidt steve stifler over lillebroren, og det er der nada af i 5'eren..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-




  • Ja, Band Camp var okay :cheers:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder


  • Havde egentlig planlagt at se 5'eren, men hvis i mener 4'eren er bedre, så må 5'eren da være helt ud i skoven.


    Savner den originale Stifler, han var KONGE-nice! - Men hvis der er nice, naked piger med i, skal man må overveje det en gang til.



  • Jeg har kun set 1, 2 og 3'eren men altså.. stifler er jo american pie.. synes han er den der giver filmen liv.. ellers er de ikke noget værd