Gorillaz spørgsmål.

  • Så for et stykke tid siden en performance med Gorillaz fra en eller anden Award festlighed.
    Her var det nogle dukkeagtige der spillede på scenen. Så'n virkede det ihf. som om og var faktisk ret fedt og musikken ligeså
    Er der nogen der ved, om der findes nogen DVD-koncerter, med noget tilsvarende eller magen til ?


    Har lige erhvervet mig Demon Days Live fra Manchester Opera House, og det er ikke den fandt jeg ud af. :(


    Det er nogle af de her tegnede figurer og ku' godt være fra den koncert, jeg efterlyser.


    [Blocked Image: http://www.testspiel.de/wp-content/gorillaz.jpg]

  • Jeg tror ikke de har optrådt live til andet end et par award shows.
    De har jo ikke ville ud og optræde fordi band-medlemmerne kun findes på computer. De 3D figurer er bandet.
    Men nu kom den her hologram teknologi som de mente var god nok til at vise dem live med, og man må sige det ser ret godt ud.


    Med hensyn til DVD'erne kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men jeg mener at de har optrådt med det nummer der hedder Feel good inc. til et mtv show med det 3D hologram værk.
    Er selv lidt små-vild med deres demon days album.

  • Thx alle sammen. Tænkte nok de kun havde lavet det ved de få lejligheder - havde dog håbet. For det er godt nok noget af det fedeste jeg har set "live". :hb:
    Demon Days Live fra Manchester, er faktisk en ganske god koncert-DVD. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    jeg MENER det var noget MTV awards sidste år. Totalt fedt, men det var sådan noget hologramteknik. Kun et par numre.
    http://video.google.com/videop…926078503&q=gorillaz+live
    Vupti, der var den.
    Forøvrigt er det jo en enklet mand der skriver musikken. Damon Albarn, som også er forsanger i Blur. Totalt sej mand.


    Ja det var fra MTV showet i Portugal. Gorillaz er fed.


    Meeen det med at han laver det alene er vist lidt uklart. Der er vist ingen der ved hvem der i virkeligheden er med...

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Ja det var fra MTV showet i Portugal. Gorillaz er fed.


    Meeen det med at han laver det alene er vist lidt uklart. Der er vist ingen der ved hvem der i virkeligheden er med...


    Damon Albarn og en eller anden guitarist-ting er hovedfolkene. Og Albarn er den eneste der er helt fast. Fra wikipedia:
    "There have been waves of speculation and controversy surrounding who is actually behind Gorillaz ever since Tomorrow Comes Today was first released. In the half-hour TV mockumentary Charts Of Darkness it was explicitly stated that Damon Albarn and Jamie Hewlett were behind the project. However, many people work on various aspects of Gorillaz. To quote Albarn, "There could be fifty [people] here, but there's two." More or less, the only thing that has remained constant in every song is that Albarn performs the singing voice for 2-D."

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Damon Albarn og en eller anden guitarist-ting er hovedfolkene. Og Albarn er den eneste der er helt fast. Fra wikipedia:
    "There have been waves of speculation and controversy surrounding who is actually behind Gorillaz ever since Tomorrow Comes Today was first released. In the half-hour TV mockumentary Charts Of Darkness it was explicitly stated that Damon Albarn and Jamie Hewlett were behind the project. However, many people work on various aspects of Gorillaz. To quote Albarn, "There could be fifty [people] here, but there's two." More or less, the only thing that has remained constant in every song is that Albarn performs the singing voice for 2-D."


    Så er han vel heller ikke alene :)