Kan Bond ha skæg?

  • Ja så er det jo i morgen man ska gå amok i bond stilen med jakkesæt, butterfly og Walther P990... men landet ligger sådan at jeg har fuldskæg og det er squ ikke den rigtige bond stil :))


    Jeg skal dog til frisøren i morgen inden, men tror squ hun smider mig ud hvis jeg forsøger at forklare frisøren at jeg skal ligne 007 og skægget skal passe med resten :crazyeyes: Så derfor spørger jeg - og jeg ved der sidder nogle andre hardcore bond-fans herinde - om det virkelig ska helt af eller lægger jeg stilen for den nye type bond med et ordentligt amish-gedeskæg? :clap:



    No matter what, så ryger det squ af, hvis jeg ikke finder løsningen inden i morgen :hb:


  • Klip dit hår og få dig et arbejde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • "Bond...James Bond..."


    [Blocked Image: http://www.geocities.com/nicka293/beard.jpg]


    Ej vel?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg var inde og se filmen i går, jeg kan kun sige at jeg syntes den var mega fed. Holder virkelig den gode action stil, og Mads Mikkelsen er nu en god skurk. :) Men nu er jeg også vild med alle James Bond film sååe. :)

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Klip dit hår og få dig et arbejde.


    Jeg har da et arbejde og jeg har da klippet mit hår :P squ da ikke fordi jeg bare lader det gro på må og få..


    Quote

    Originally posted by BLiX
    Jeg var inde og se filmen i går, jeg kan kun sige at jeg syntes den var mega fed. Holder virkelig den gode action stil, og Mads Mikkelsen er nu en god skurk. :) Men nu er jeg også vild med alle James Bond film sååe. :)


    Grr! :)) HOW?! :D

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Jeg har da et arbejde og jeg har da klippet mit hår :P squ da ikke fordi jeg bare lader det gro på må og få..



    Grr! :)) HOW?! :D


    Jeg var inde med Kerfi.dk og se den, hehe. :)

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    Var inde d. 21. og se den.......
    Det holder bare ikke at han siger : "I love you" :pokey:


    /Avartar


    Bliver nød til at spørger hvor du så den, kunne være vi så den det samme sted! :baby:

  • Ja det var en rigtig fed film.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har ikke helt forstået det.. Hvad gik det galla egentlig ud på? Var du fint klædt på osv KarGa?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    I Gladsaxe bio på række 20 sæde 7 :D


    Okay, jeg var i Cinemaxx - KBH lige i midten - hehe.


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Hold da helt kæft den var god..! 8o selvom slutningen var totalt forudsigelig, hvis man kender bare lidt til hvad bond er, så syns jeg virkelig det var en smuk slutning!


    Ja, syntes også slutningen er rigtig fed - vil også indrømme jeg fik et shock af det skud, det kom uventet! :))


  • Shh, vi er nogle som ikke har set filmen ... Sååh, lidt spoiler-alert ville ikke skade ;)