Skuffet over Gabry Ponte's nye udgivelser?

  • Ved nu ikke hvor mange italo elsker der er herinde. Men Gabry Ponte som er mit store italo idol og som også er kongen inden for den "Hårde" del af italodance.


    Han har gået stille med dørene i ca. 1 år. Så kom han med en dejlig sang som er lavet ud af opera(La liberta). Så tænkte jeg jo: "Yessir, så er Mr. Ponte tilbage". Men hans 2 nye singler er jeg nu ikke så glade for. Er jeg den eneste som har den tanke eller er der nogen der er enige?
    Gabry Ponte - Elektro muzik is back, Gabry ponte - U.N.D.E.R.G.R.O.U.N.D


    Underground er forholdsvist god men når det samme beat køre om og om igen i 2 min så bliver den lidt småkedelig. Og hans tema er ikke ligefrem genialt.


    Gabry ponte, jeg er skuffet. Din La liberta er nok noget af det dejligste du har lavet. Men de 2 andre. suk :P

  • Synes han har lavet så mange skod tracks, den eneste der er fed imo er gabry ponte - geordie.


    Hvis du kan La liberta (opera), så kan du sikkert oss li' Gigi D'Agostino - Semplicemente (Non Giochiamo)... godt nok ikke opera agtig, men total fed anyway ;)

  • Hehe ok, jeg vil checke den ud. Har begge hans albums og samtlige hans singler :D. Den mand er genialos. Der er kun få trax jeg ikk bryder mig om. De 2 nyeste er nogle af dem :P

  • Synes mange af Gabry's lyde er ret "tørre" og halv kedelige, men det er jo en smagsag ;)


    Synes der findes total meget italiano dance der lyder lidt "gay" efterhånden - dvs. at der er et kedeligt kick og bass, og så en blødsøden og ydest følsom italiano stemme. OMFG. Do it rough.


    Og Gigi's sidste album, Some Experiments, er lidt for blød i nogle tracks imo.


    Men tilbage til Gabry Ponte. Jeg oplevede ham engang inde på en discotek, Aqua, i Italien. Han var ikke så kendt der, men det var satme cool ;)


  • Er fuldstændig uenig i dig der :P. Jeg sys at Gigi's lyd er det samme om og om igen. Han går under en milliard navne og bruger de samme form for langsomt bmp musik . Noget af det er fint men meget er bare kedeligt .



    Men italodance kan jo både være "hård" (Lydt til danijay og gabry ponte) og dejligt blødt (Gigi D'agostino)


    Italodance bliver også kaldt børnetechno. Der er meget sødt sang i. Men jeg synes det er dejligt og fedt. Fx. Mantero - Stella. Det er vel nok noget af det fedeste jeg har hørt men det er sådan noget sødt sang som bryder ud i et rigtig fedt danse track :P.


    Det er jo alt sammen en smagssag