Leje film over nettet ??

  • Hey,


    jeg har hørt at man kan leje film billigere på nettet end at man selv kan leje dem fysisk :) det skulle være noget i form af man har en eller flere film hjemme ad gange også sender dem tilbage og får andre i stedet... sådan fungerere det måned efter måned... :)


    men hvilken sider kan i anbefalde mig ? hva synes i om dem osv... :rules:

  • Det lyder som om det er http://www.lovefilm.dk/ du skal have fat i. Jeg har ikke selv lejet hos dem, men jeg kender en der har og han er godt tilfreds.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • hehe gør ikke noget at du flyttede den, den skulle nok også have været her fra starten af :D


    jamen jeg tror jeg vil prøve lovefilm... men ved ikk helt endnu hvilket abo jeg skal tage :) overvejer at tage den med 2 film, hvor jeg ser 2 film i løbet af ugen samt, får 2 film til weekenden... det er 4 film om ugen = 16 film pr. mdr... hvis vi siger en film koster 40 kr at leje så er det vel ca. 640 kr det ville koste om mdr og her koster det 189 kr, hvilket jeg må sige er sgu okay... Det er rart nok at have 2 film i weekenden... men ved ikke helt endnu om det skal være 2 eller 1 film jeg tager...

  • Quote

    Originally posted by Dyzio
    hehe gør ikke noget at du flyttede den, den skulle nok også have været her fra starten af :D


    jamen jeg tror jeg vil prøve lovefilm... men ved ikk helt endnu hvilket abo jeg skal tage :) overvejer at tage den med 2 film, hvor jeg ser 2 film i løbet af ugen samt, får 2 film til weekenden... det er 4 film om ugen = 16 film pr. mdr... hvis vi siger en film koster 40 kr at leje så er det vel ca. 640 kr det ville koste om mdr og her koster det 189 kr, hvilket jeg må sige er sgu okay... Det er rart nok at have 2 film i weekenden... men ved ikke helt endnu om det skal være 2 eller 1 film jeg tager...


    Syntes du skal tage det her, til at starte med.. ;)


    http://www.lovefilm.dk/iceage1006