The Sopranos

  • Interesserer mig ikke. Har heller aldrig set det sådan rigtig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har ikke set de sidste afsnit, og ved det er lidt spoiler, men slår han ikke sin kone ihjel på et tidspunkt ?

  • Quote

    Originally posted by WebT
    Også helt vild med den serie, fhgwhgad de DVDer har du da slet ikke brug for hvis du er så stor en fan kan du dem jo udenad, så du skal da bare sende dem videre til mig :D


    HEHE, jeg blev faktisk nødt til at få dem importeret.
    Det var total umuligt at opdrive dem nogensteder dengang, ihvertfald herhjemme.
    På en eller anden måde blev de importeret så de blev region2, men beholdte region1 subtitles osv.
    Aner ikke hvordan det hænger sammen, men det var de dyreste dvd-boksset jeg nogensinde har købt.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    HEHE, jeg blev faktisk nødt til at få dem importeret.
    Det var total umuligt at opdrive dem nogensteder dengang, ihvertfald herhjemme.
    På en eller anden måde blev de importeret så de blev region2, men beholdte region1 subtitles osv.
    Aner ikke hvordan det hænger sammen, men det var de dyreste dvd-boksset jeg nogensinde har købt.


    Det kan jeg godt forestille mig, de står også på min to-buy liste, især fordi jeg aldrig har fået set serien færdig (skamfuldt jeg ved det) det er ikke altid let at følge med i TV serier, især ikke når tv2 sender sådan noget alt for sent og man skal op kl kvart-over-alt-for-tidligt om morgenen

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Det kan jeg godt forestille mig, de står også på min to-buy liste, især fordi jeg aldrig har fået set serien færdig (skamfuldt jeg ved det) det er ikke altid let at følge med i TV serier, især ikke når tv2 sender sådan noget alt for sent og man skal op kl kvart-over-alt-for-tidligt om morgenen


    Nemlig. Jeg har skrevet og klaget over sendetiderne, men de har åbenbart ikke særlig mange seere til sopranos.
    Jeg har heller ikke fået set den sidste sæson færdig endnu, og er slet ikke klar over om den er på dvd endnu, men et alletiders gaveønske.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Nemlig. Jeg har skrevet og klaget over sendetiderne, men de har åbenbart ikke særlig mange seere til sopranos.
    Jeg har heller ikke fået set den sidste sæson færdig endnu, og er slet ikke klar over om den er på dvd endnu, men et alletiders gaveønske.


    Ærgerligt med TV2, men sådan er det jo desværre. Kan oplyse at Sæson 6 kommer på DVD den 27/11 men allerede nu kan forudbestilles på bla play.com http://play.com/DVD/DVD/4-/111…nos_Series_6/Product.html
    Så helt sikkert en ide til julegaveønsker


    Nok ikke så relevant for mig, vil jo helst ha de første sæsoner også :D - det er efterhånden så lang tid siden man har set dem at man vist gå glip af en del hvis man begynder ved sæson 6

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Ærgerligt med TV2, men sådan er det jo desværre. Kan oplyse at Sæson 6 kommer på DVD den 27/11 men allerede nu kan forudbestilles på bla play.com http://play.com/DVD/DVD/4-/111…nos_Series_6/Product.html
    Så helt sikkert en ide til julegaveønsker


    Nok ikke så relevant for mig, vil jo helst ha de første sæsoner også :D - det er efterhånden så lang tid siden man har set dem at man vist gå glip af en del hvis man begynder ved sæson 6


    Ja så går du glip af meget. Der sker nogle ret vilde ting i de sæson 6 afsnit jeg har set. Jeg mangler heldigvis kun sæson 6 i samlingen, så den kommer da klart på min uendelig lange liste af ønsker.