• Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Jeg er selv meget stor fan af dem. Synes at de har lavet noget uhyggelig smukt musik, men tror ikke at jeg skal til koncerten, medmindre jeg får stukket billetten i hånden..


    Jeg har selv siddet hele aftenen, og fordybet mig langt ind i deres musik ..... igen ...igen. Må indrømme det er et stykke tid siden, og jeg vil ikke lade mig forbigå den chance at komme til koncert, når ingen ved om det måske bliver den sidste gang de kommer til Danmark. Og musikken er bare vildt fed .... deres tekster er så fantastiske sigende, hvis man ellers er en af dem, der gider sætte sig ned og lytte til, hvad der rent faktisk bliver sunget.


    Jeg sidder både ved telefon onsdag med mobilen i den anden hånd, har mor nede ved posthuset og en anden nede ved Fona. Det skader jo ikke at helgardere sig .... og med 30.000 styk, er der jo ingen der ved, hvor lang tid det tager, før de er solgt.

  • Quote

    Originally posted by BasHuus


    Jeg har selv siddet hele aftenen, og fordybet mig langt ind i deres musik ..... igen ...igen. Må indrømme det er et stykke tid siden, og jeg vil ikke lade mig forbigå den chance at komme til koncert, når ingen ved om det måske bliver den sidste gang de kommer til Danmark. Og musikken er bare vildt fed .... deres tekster er så fantastiske sigende, hvis man ellers er en af dem, der gider sætte sig ned og lytte til, hvad der rent faktisk bliver sunget.


    Jeg sidder både ved telefon onsdag med mobilen i den anden hånd, har mor nede ved posthuset og en anden nede ved Fona. Det skader jo ikke at helgardere sig .... og med 30.000 styk, er der jo ingen der ved, hvor lang tid det tager, før de er solgt.


    Det går sikkert hurtigt. Og lur mig om billetsalget på nettet ikke går ned...igen.. :boxing:

  • Quote

    Originally posted by BasHuus


    Jeg har selv siddet hele aftenen, og fordybet mig langt ind i deres musik ..... igen ...igen. Må indrømme det er et stykke tid siden, og jeg vil ikke lade mig forbigå den chance at komme til koncert, når ingen ved om det måske bliver den sidste gang de kommer til Danmark. Og musikken er bare vildt fed .... deres tekster er så fantastiske sigende, hvis man ellers er en af dem, der gider sætte sig ned og lytte til, hvad der rent faktisk bliver sunget.


    Jeg sidder både ved telefon onsdag med mobilen i den anden hånd, har mor nede ved posthuset og en anden nede ved Fona. Det skader jo ikke at helgardere sig .... og med 30.000 styk, er der jo ingen der ved, hvor lang tid det tager, før de er solgt.


    Hmm hvad kommer de til at koste? Det kunne da helt sikkert faktisk godt blive ret fedt - selvom jeg ikke kan prale af at være gammel nok :))

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Hmm hvad kommer de til at koste? Det kunne da helt sikkert faktisk godt blive ret fedt - selvom jeg ikke kan prale af at være gammel nok :))


    Kr. 750 for ståpladserne og Kr. 1.500,- for VIP med bespisning. Men jeg kan nu godt nøjes med en af de "billige" :D


    Håber Billetnet holder skansen, But I doubt :$

  • Quote

    Originally posted by BasHuus


    ....Og papa har fået bestilt 2 styckz billetter til ham og damen. Det kan godt være, der er lang tid til 14. juni, men utrolig nok fornemmer jeg en glæde der bare bliver større og større. Næsten ligesom at vente på julemanden, da man var lille :D


    Haha det var sgu lækkert for jer, tillykke med det! Det er også lækkert musik...