fredag d. 13 komplet box?

  • Hey...


    Jeg er sq ikke så go til det der med at finde film på nettet ( altså købe dem, ikke ulovligt! )


    Men er der nogle der ved hvor man kan købe en komplet fredag D. 13 box ?

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Nej det er selvfølgelig rigtigt, der er kun de 8 originale i, fra før new line cinema købte rettighederne, sorry


    Edit: er ikke sikkert der findes en samlet da det jo nettop er to forskellige producenter


    ja det der er 1-"8"... hvor mange er der endelig lavet? nogle der ved det, for hvis man køber den der box, så kan man jo bare købe de andre ved siden af

  • Yes:


    1 Friday the 13th (1980)
    2 Friday the 13th Part 2 (1981)
    3 Friday the 13th Part 3 (1982)
    4 Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
    5 Friday the 13th: A New Beginning (1985)
    6 Friday the 13th Part VI: Jason Lives (1986)
    7 Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988)
    8 Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989)


    Her overtog New line cinema
    9 Jason Goes To Hell: The Final Friday (1993)
    10 Jason X (2002)
    11 Freddy vs. Jason (2003)


    Det er vist den komplette :)


  • ja, så skal man bare ha 9'eren... da de andre ikke er vildt gode og de bare lige ville ha lidt xtra penge i lommen ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    ja, så skal man bare ha 9'eren... da de andre ikke er vildt gode og de bare lige ville ha lidt xtra penge i lommen ;)


    Helt enig, dog for mig er det kun 1-8 der er klassikkerne og dermed også dem jeg ville gide at købe hvis det var, og boxen står da nu også på min to-buy liste - puha ens dvd hylder bliver sku lidt for hurtigt fyldt op

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Helt enig, dog for mig er det kun 1-8 der er klassikkerne og dermed også dem jeg ville gide at købe hvis det var, og boxen står da nu også på min to-buy liste - puha ens dvd hylder bliver sku lidt for hurtigt fyldt op


    Fandt en side i usa hvor man få den hjem for omkring 300,- og de koster 600 i dk ;)

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Husk du kan komme til at betale told hvis verdien er over €22 og så er der jo portoen


    Tolden er 3.5% af dvdens pris + forskellen i moms så vidt jeg husker, men det står på skat.dk


    SKAL man det? hvis jeg bare bestiller den, og ikke siger noget, kommer man så også til det?

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    SKAL man det? hvis jeg bare bestiller den, og ikke siger noget, kommer man så også til det?


    Den kan jo blive nuppet i tolden - og hvis der så samtidig står værdi på pakken (som vist nok er påkrævet at de gør) ja så kan du komme til at betale - nogle firmaer er så flinke at sætte sådan en blokkering på så man ikke kan se værdien, har endda engang oplevet en virksomhed fra USA sendte en DVD som gave - eller no-declared value - meen igen hvis de så tager stikprøve og åbner sådan en fætter ja så får man i hvert fald også tolden - og måske en bøde ved det ikke.. Bestiller næsten altid mine DVDer inden for EU for at slippe for den slags bøvl, med mindre prisen er under de €22. Synes bare ofte så skal man alligevel af med en $9 bare for porto - så ofte kan det slet ikke betale sig


    Den koster vist kun 350 hos AxelMusic.dk - men deres side er nede pt

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Den kan jo blive nuppet i tolden - og hvis der så samtidig står værdi på pakken (som vist nok er påkrævet at de gør) ja så kan du komme til at betale - nogle firmaer er så flinke at sætte sådan en blokkering på så man ikke kan se værdien, har endda engang oplevet en virksomhed fra USA sendte en DVD som gave - eller no-declared value - meen igen hvis de så tager stikprøve og åbner sådan en fætter ja så får man i hvert fald også tolden - og måske en bøde ved det ikke.. Bestiller næsten altid mine DVDer inden for EU for at slippe for den slags bøvl, med mindre prisen er under de €22. Synes bare ofte så skal man alligevel af med en $9 bare for porto - så ofte kan det slet ikke betale sig


    Den koster vist kun 350 hos AxelMusic.dk - men deres side er nede pt


    Kunne bare få min onkel til at købe den der over, så kunne han sende den til mig :P


    Holder lige øje med axelmusic ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    Kunne bare få min onkel til at købe den der over, så kunne han sende den til mig :P


    Holder lige øje med axelmusic ;)


    Det er helt klart bedst, også sådan jeg har hentet en del film hjem fra venner og bekendte derovre


    men kan se via google cache at den stå til 365 ved axelmusic
    http://72.14.221.104/search?q=…lnk&cd=4&client=firefox-a


    Og der står på deres hjemmeside at de skulle være oppe i løbet af weekenden