Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. oktober 2006, 21:25

Jeg faldt lige over denne hjemmeside, da jeg søgte på nogle lyrics på "Fiskene i havet" på nettet.

Faldt over en Winamp-genereret liste med et hav af usædvanlige unaturligt mange titler i. Efter min fornemmelse genereres Winamp-playlister ud fra downloaded musik eller lignende, og ikke noget man selv har siddet og rippet fra sine egne cd'er.

Så det jeg ville spørge om, er: er det ikke lidt tåbeligt og dumdristigt at lægge al ens musik i Playliste ud på nettet? IMO ville jeg spå, det kunne grænse op til højere instanser mht ophavsret af musikken.

http://home1.stofanet.dk/supercarla/

2

mandag, 23. oktober 2006, 21:33

Hvis man lovligt har købt alt musikken på sin playlist, og man kan dokumentere for det, så kan man jo godt. Hvis du bliver anklaget for at have downloadet musikken på playlisten, og du kan f.eks. vise den cd hvor det kommer fra så har du jo ikke gjort noget ulovligt.

maxy

3

mandag, 23. oktober 2006, 21:35

39k numre er da godtnok åndssvagt mange. Tjoh lidt er det vel, men det er stadigvæk bare html side med numre på artister og sange.

4

mandag, 23. oktober 2006, 21:36

Nej det vil jeg da give dig fuldstændig ret i, men ud fra numrenes meget forskellige måder at være skrevet på, er der jo ikke ligefrem nogen ensartethed over det. Og så var det jeg tænkte at det nok næppe kom fra noget alá TDC download musik eller Bilka eller hvad der ellers er af net-betalings-download-sider. Men måske er det bare mig.

5

mandag, 23. oktober 2006, 21:38

Citeret

Originally posted by BasHuus
Nej det vil jeg da give dig fuldstændig ret i, men ud fra numrenes meget forskellige måder at være skrevet på, er der jo ikke ligefrem nogen ensartethed over det. Og så var det jeg tænkte at det nok næppe kom fra noget alá TDC download musik eller Bilka eller hvad der ellers er af net-betalings-download-sider. Men måske er det bare mig.

Nej bestemt ikke, altså vi kan jo nok godt allesammen regne ud / gætte på hvordan de numre er skaffet.

6

mandag, 23. oktober 2006, 22:08

Hehe 39k betalte numre = mange penge brugt på musik....

Jeg troede ellers jeg havde meget musik men den person der har sku godt nok rigeligt :ph34r:

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

7

mandag, 23. oktober 2006, 22:10

Citeret

Originally posted by BasHuus

De gør de nok ikke nej :P

maxy

8

tirsdag, 24. oktober 2006, 12:23

wow en syg musiksmag 8o der er fandme meget skrammel der

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

9

onsdag, 25. oktober 2006, 00:12

I mine øjne (vil ikke støde nogen) så er man lettere retarderet, hvis man overhovedet kan leve med en playliste der er så lang. Altså...faldt det nogensinde personen ind, at rydde lidt op i sin musik eller smide noget af alt det skrammel der er at finde i blandt det ud?

Forstår slet ikke den tankegang.

39.288 sange...jøsses.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

10

onsdag, 25. oktober 2006, 15:48

Han har næsten ligeså mange sange som mig.... :D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Seneste tests og artikler

0

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere

0

MSI X99S XPower AC

Tweak.dk har lige gennemført v
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.