Fraglerne som spillefilm

  • Hehe selvfølgelig har man set Fraglerne, det er jo kult - kan jo nok heller ikke lade være med at se filmen engang :D - meen det bliver først når den engang bliver vist i TV - for mig er det trods alt lidt for mange penge at give for sådan noget hvis man skulle se det i bio, og tror nu også man vil føle sig lidt underlig hvis man sad derinde som den eneste over 10 :D

  • Var simpelthen nødt til at tilmelde mig dette forum, da jeg faldt over denne tråd (har lige tilmeldt mig i dag - håber I tager godt imod mig!). Hvordan kan man ikke kende til Fraglerne?!? Der er vist nogen herinde, der trænger til alvorlig skoling!


    Og bare fordi man er lidt yngre end nogle af de andre medlemmer her i forummet, er det ikke en undskyldning! Fraglerne er blevet genudsendt for mindre end et år siden.


    Det næste bliver vel, at der nogle, der ikke ved, hvad Muppets er...?


    (Håber ikke jeg virker for hård på denne min første dag :evil: )


  • Helt enig. Det er næsten ligeså slemt som ikke at have set Ulvehunden Silver eller Bjergkøbing grand prix.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Ååh Silver.. min barnehelt! Den lille hund, med det store hjerte.


    Nemlig. Har været ude og anskaffe mig den nye DVD udgivelse. 200 minutter der ikke var med på de gode gamle VHS bånd. Det er helt suverænt. Nu skal kæresten bare tvangs-indlægges til lidt kultur, så jeg ikke længere skal skamme mig over at hun ikke anede hvem fanden Silver var.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Helt enig. Det er næsten ligeså slemt som ikke at have set Ulvehunden Silver eller Bjergkøbing grand prix.


    Ahh ja, gode gamle Silver.

  • Quote

    Originally posted by WebT
    Hehe Husker ikke lige ulvehunden silver, lyder som noget der aldrig har været noget for mig, men Bjergkøbing Grandprix, se der er noget der vækker minder den blev sku set tit og hvis den bliver sendt skal jeg da være den første til at sætte mig ind foran TVet og se den :dance:


    Mener silver er noget japansk manga-tegnefilm.

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Så er det helt sikkert ikke noget for mig :D og slet ikke noget jeg har set


    Har godt nok ikke selv set så forfærdelig meget Manga, men synes nu der er meget spændende imellem (eksempelvis på Animatrix). Ellers er jeg helt sikker på Thordsen kan anbefale timevis af Manga.

  • Silver har jeg hørt om så vel som bjergkøbing grandprix. men har aldrig set dem. Jeg er heller ikk så meget til dukker og det a lá muppets :P. har ikke rigtig sagt mig noget.

  • Nej desværre


    Men det ser da interessant ud :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Ahh Fraglerne, thumbs up! Har dem på VHS :D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Ynglings. Dog var jeg som lille pænt bange for madam skrald!


    Så hende her for nyligt og tænkte at det ikke var så underligt at jeg var bange for hende!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|