Hvor skal vi sove i nat

  • Jeg leder efter et remix af "Hvor skal vi sove i nat" som blev spillet til et halbal for ja. 2 eller 3 år siden. Det er en version som jeg mener går lidt hurtigere, og så er bassen temmelig vildere.


    Håber i kan hjælpe mig :)

  • Lyder som noget diskofil kunne finde på.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Får egentlig den samme tanke. Og kan de de står nævnt i Bents søgning på google.


    Deres udgave af "Hvor skal vi sove i nat?" kan i hvert fald findes på følgende af deres cd'er:


    En Kødrand Af Klassikere
    Plagiat


    Hvis du er oprettet som låner på det lokale bibliotek, og har en pinkode tilknyttet dit lånerkort, så kan du finde en provins-bingo-radio-mix udgave af sangen på bibliotekernesnetmusik.dk

  • Og er det ikke Diskofil, er det formodentlig "Laban", som også fremgår af Bents søgning. Laban-navnet, tænder en eller anden klokke i mit hoved. Om det lige er i forbindelse med dette numme, ved jeg ikke helt.