Gyser, "reality" serie!

  • Hey jeg sad lige og så et eller andet latterligt program på zulu "scariest places on earth" og jeg sad nærmest og sov... Så kom jeg i tanke om en serie der kørte et par år tilbage over samme tema, det var vist på tvdanmark kanalerne.... Den hed fear angsten griber dig mener jeg, der besøgte de også sådan nogle spøgelses steder, bortset fra jeg var direkte rædsels slagen nogle af de gange jeg så det:P Men er der nogle der kan finde den serie hos en internet shop? Håber i kan hjælpe, da jeg snart holder en lille gyser aften med vennerne....

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Hey jeg sad lige og så et eller andet latterligt program på zulu "scariest places on earth" og jeg sad nærmest og sov... Så kom jeg i tanke om en serie der kørte et par år tilbage over samme tema, det var vist på tvdanmark kanalerne.... Den hed fear angsten griber dig mener jeg, der besøgte de også sådan nogle spøgelses steder, bortset fra jeg var direkte rædsels slagen nogle af de gange jeg så det:P Men er der nogle der kan finde den serie hos en internet shop? Håber i kan hjælpe, da jeg snart holder en lille gyser aften med vennerne....


    ha sad og så det samme, det var dog en del plat, har også set en del af de der fear- angsten griber dig, det var der hvor de fik nogle opgaver skulle sidde i et rum med bind for øjnene i et hvis stykke tid... syntes nu ikke det var skræmmende på nogen måder da alle lyde osv. jo nok er planlagt fra filmholdets side af, meen jeg er total skeptiker hvad sådan noget angår så alligevel tror jeg lidt på det :crazyeyes:


    men eyy nej kan ikke lige hjælpe dig med hvor man kan finde dem desværrer.

  • Hehe var ret skuffet over det der " worlds scariest places" men det der fear gik rent igennem... Jeg var fuldstændig skræmt nogle gange, der var et afsnit hvor han sad på knæ i et eller andet rum, hvor en præst vist nok havde myrdet en... Det var fucking scary.... Jeg havde lyst til at løbe skrigende væk:D

  • ja jeg syntes nu heller ikke det virkede så skide skræmmende, kan helt sikkert finde en et mere skræmmende sted, min gamle kælder hvor jeg kom ned en morgen og fandt en død mand :ohmy: det var pænt klamt..


    jamen jeg så også nogle af de der afsnit, nogle af dem knækkede fuldstændig sammen og stortudet... det var også lidt klamt, men prøver hlet sikkert og over bevise mig selv om der ikke andet er end tricks i det ellers tør jeg sku nok bare ikke sove om aftenen i min lejlighed alene :O

  • Ahh ja kan godt huske det, det var MTV der producerede det show... det var sygt nok... kan huske et af afsnittene hvor de var i et nedlagt fængsel... fuck det var klamt... der var en som stod på en skammel og skulle have hovedet inde i en kasse midt inde i hele lortet! fuck jeg ville have skreget hvis det var mig... hader sådan noget, men det tiltrækker mig alligevel...



    Edit: Fandt lige lidt info... http://www.warpbreach.com/3/3.html


    og denne her Inside Fear