21

onsdag, 18. oktober 2006, 22:05

Citeret

Originally posted by D-Zs
Der er jo forskel på hvordan du dræber et dyr som skal spises, end på en film... og da vi snakker om horror film kan jeg forestille mig at det er ret blodigt og smertefuldt for dyret...

Jeg tror nu ikke dyrene har lidt. Hvordan de laver det i film ved jeg ikke, men de kan ikke tillade at dyrene lider. Så vil de få rigtig meget bøvl med befolkningen og myndighederne. Bare tænk på den gang Søren Ryge aflivede en due for åben skærm. Der var seerstorm, selvom han bare gjorde hvad mange andre også gjorde.

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

22

onsdag, 18. oktober 2006, 22:46

Citeret

Det er satme da også for sygt for at være helt ærlig! Tvivler på at scenen er i kassen første gang! hvor mange dyr har de så slået ihjel? ikke fordi jeg er med i greenpeace eller panda foreningen, men seriøst der er altså grænser...

Der blev vist dræbt en abe, en rotte, en skilpadde og nogle andre dyr.. kun aben blev de nød til at skyde 2 gange.. altså 2 aber.. fordi der skete noget med de første.. læste det på trivia på imdb.. ved ikke rigtig hvordan de dør men.. jeg tror nogen af dem lider. og edderrådme noget ondt noget. direktøren har vist os sagt at han fortrød han lavede den film..

23

onsdag, 18. oktober 2006, 23:13

Citeret

Originally posted by Fino

Citeret

Det er satme da også for sygt for at være helt ærlig! Tvivler på at scenen er i kassen første gang! hvor mange dyr har de så slået ihjel? ikke fordi jeg er med i greenpeace eller panda foreningen, men seriøst der er altså grænser...

Der blev vist dræbt en abe, en rotte, en skilpadde og nogle andre dyr.. kun aben blev de nød til at skyde 2 gange.. altså 2 aber.. fordi der skete noget med de første.. læste det på trivia på imdb.. ved ikke rigtig hvordan de dør men.. jeg tror nogen af dem lider. og edderrådme noget ondt noget. direktøren har vist os sagt at han fortrød han lavede den film..

håber jeg fame også han har gjort, det er jo alt for vildt at bruge levende dyr til sådan noget..

at slå andet ihjel hvad end om det er mennesker eller dyr kan jeg ikke se nogen underholdning i og det er da så lige meget om de bliver spist eller ej..

og ja der er måder at slå dyr ihjel på.. man kan gøre det med omhu så dyret ikke lider...!! ejj tager fuldstændig afstand fra sådan noget,

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

24

onsdag, 18. oktober 2006, 23:29

Nonsens1: Så er vi enige ;)

25

torsdag, 19. oktober 2006, 00:52

ALT hvad der ender i biografen vil ende alle mulige andre steder. Den lukkede folkemængde i snakker om er altså dem der ser den i biografen og alle dem der downloader den på nettet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.