Leder desperat efter sang!

  • Altså.. det er meget tricky det her! kan ikke rigtig huske noget af teksten, men here goes. her er hvad jeg ved om den.


    Jeg tror det er en ny sang, selvom stemmen i sangen virker lidt fra de ældre tider.


    Sangen starter med at der er en dame der synger noget, et halvt minuts tid ca tror jeg. Og så går beatet rigtigt igang! Den er sådan ret clubbet, og beatet går igen i ret lang tid. så stopper det, hun synger noget igen, og så kommer beatet igen.


    [Blocked Image: http://img501.imageshack.us/img501/5848/sangvt3.jpg]


    Altså: Duu du, du du du duuu. Duu du, du du du duuuu. Og højden på de forskellige er tonelejet. Så første omgang af beatet er en tand længere nede end anden omgang.


    Håber i forstår! Og nogen der ved hvilken sang jeg tænker på, selvom det er svært!


  • Synger hun i den?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nej det er ikke lige nogle af dem :crazyeyes:


    Ved godt jeg ikke har givet mange informationer, men jeg har sku ikke saa mange desvaerre.


    Altsaa damen synger en tekst. Ikke bare et eller andet dubiduu lala. Men en rigtig tekst med saetninger og det hele :D


    Den tegning jeg har vedlagt er IKKE hendes sang. det er beatet naar det begynder efter sangen. Og det har nogenlunde samme lyd some Darude - Sandstorm, altsaa lidt i samme genre. dvs den lyd paa beatet.


    Det er en meget clubbet sang!


    Men tak for jeres bud.

  • Jeg tænker på Alizee - Moi Lolita. Mener der er noget lignende i den.


    Den glemmer vi lige. Var ret usikker så undersøgte det lige, og det var ikke den jeg mente.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Du kan ikke huske noget af det damen synger ?


    Desværre nej. Jeg var rimelig QQh.. Ja, naar man er paa diskotek er der mange vaade varer! :D


    Hmm.. jeg optager at jeg nynner den naar jeg kommer hjem fra skotland i morgen! :hb: