Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

torsdag, 28. september 2006, 14:10

Citeret

Originally posted by Greeneyeddevil
Syntes ikke man skal lytte for meget til anmeldelserne !

syntes mange gange man får dårlige forventerninger i forhold til filmen hvis man ser anmeldelserne først !

Har da set nogle film der har fået dårlige anmeldelser som jeg syntes var gode

Men tøse film ... argh syntes nu ikke død og ødelæggelse er noget for piger hehe

Så skulle det da mere være supervoksen eller noget i den stil

Lige mine ord!

26

torsdag, 28. september 2006, 14:43

Citeret

Originally posted by Greeneyeddevil
Syntes ikke man skal lytte for meget til anmeldelserne !

syntes mange gange man får dårlige forventerninger i forhold til filmen hvis man ser anmeldelserne først !

Har da set nogle film der har fået dårlige anmeldelser som jeg syntes var gode

Men tøse film ... argh syntes nu ikke død og ødelæggelse er noget for piger hehe

Så skulle det da mere være supervoksen eller noget i den stil

Nu handler den jo ikke om død og ødelæggelse som sådan, men er derimod en følelses ladet historie om 2 politi-mænd der bliver fanget i ruinerne.
Klart tøse-film i mine øjne.

27

torsdag, 28. september 2006, 14:58

Citeret

Originally posted by Angel-Lover

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Puha den har fået de dårligste anmeldelser jeg nogensinde har set i M!.
United 93 skulle være noget bedre.

Jeg har så hørt det omvendte.

Altså en veninde har fortalt, at United 93 ikke er specielt god, og min søster var ret vild med WTC da hun var inde og se den i fredags.

det er også en rigtig Tøse film WTC ;)

Hvorfor mener du at det er en tøse film? Filmen har jo en sand historie og er bygget på noget som vi alle husker..

siger ikke den ikke er go, har set den, og jeg brød mig ikke om den... syntes den var dårlig, men alle de piger jeg kender der har set den, var vildemed den og sad og tudet... der fra mine ord kommer

:thumbsup:

28

torsdag, 28. september 2006, 15:01

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Puha den har fået de dårligste anmeldelser jeg nogensinde har set i M!.
United 93 skulle være noget bedre.

Jeg har så hørt det omvendte.

Altså en veninde har fortalt, at United 93 ikke er specielt god, og min søster var ret vild med WTC da hun var inde og se den i fredags.

det er også en rigtig Tøse film WTC ;)

Hvorfor mener du at det er en tøse film? Filmen har jo en sand historie og er bygget på noget som vi alle husker..

siger ikke den ikke er go, har set den, og jeg brød mig ikke om den... syntes den var dårlig, men alle de piger jeg kender der har set den, var vildemed den og sad og tudet... der fra mine ord kommer

Okay.. alle har også ret til at have deres egne meninger :) ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ariel" (28.09.2006, 15:03)

29

torsdag, 28. september 2006, 15:54

Jeg vil personligt aldrig give penge for at se den.

Har meget forudindtagede meninger omkring den. Er sikker på det er en gang amerikansk "se-hvor-synd-det-er-for-os" film! Ikke fordi det ikke var en kæmpe katastrofe i sig selv, men det bliver bare alt for sentimentalt, kvalmt og selvmelident. Og så er der oven i købet nogen der tjener en masse penge på katastrofen. Top dollar :boxed:

Men jeg er heller ikke så meget for USA i forvejen :D

30

torsdag, 28. september 2006, 16:05

Citeret

Originally posted by AtoM!C

Har meget forudindtagede meninger omkring den. Er sikker på det er en gang amerikansk "se-hvor-synd-det-er-for-os" film! Ikke fordi det ikke var en kæmpe katastrofe i sig selv, men det bliver bare alt for sentimentalt, kvalmt og selvmelident. Og så er der oven i købet nogen der tjener en masse penge på katastrofen. Top dollar :boxed:

Det er jo oz synd for dem? :ohmy: men som jeg sagde før.. alle har hver ens mening.. Jeg er nu spændt på at se den.. og vil nu gerne give penge for det :P

31

torsdag, 28. september 2006, 16:08

Citeret

Citeret

Det er jo oz synd for dem? :ohmy: men som jeg sagde før.. alle har hver ens mening.. Jeg er nu spændt på at se den.. og vil nu gerne give penge for det :P

Jeg synes det er mere synd for alle de mennesker som USA selv har dræbt rundt omkring i verden :)

32

torsdag, 28. september 2006, 16:10

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Har oss læst adskillige steder at WTC-filmen er skod, desværre. Selvom Oliver Stone ikke har verdens bedste filmliste bag sig, men hvordan kunne han finde på at skænke Nicolas Cage hovedrollen ? Det er jo næsten som at skyde sig selv i foden ;)

Det er nice at jeg kender ejerne af Tønders biografer :-)

Oliver Stone har da en lang række storfilm bag sig. Han er en af de mest respekterede instruktører/producere i verden.
Jeg er enig i at Nicolas Cage måske ikke er det oplagte valg (jeg er heller ikke selv særlig vild med ham), men i de klip jeg har set fra filmen klarer han det faktisk ret godt.
Til gengæld kunne jeg forestille mig at filmen godt kunne grænse til det kvalmende med hensyn til "amerikanskhed".

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

33

torsdag, 28. september 2006, 16:10

Det skal vist snakkes om i en anden tråd ?:P

34

torsdag, 28. september 2006, 16:12

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Har oss læst adskillige steder at WTC-filmen er skod, desværre. Selvom Oliver Stone ikke har verdens bedste filmliste bag sig, men hvordan kunne han finde på at skænke Nicolas Cage hovedrollen ? Det er jo næsten som at skyde sig selv i foden ;)

Oliver Stone har da en lang række storfilm bag sig. Han er en af de mest respekterede instruktører/producere i verden.
Jeg er enig i at Nicolas Cage måske ikke er det oplagte valg (jeg er heller ikke selv særlig vild med ham), men i de klip jeg har set fra filmen klarer han det faktisk ret godt.
Til gengæld kunne jeg forestille mig at filmen godt kunne grænse til det kvalmende med hensyn til "amerikanskhed".

- Anders

Hmm.. nu må vi se :) Kan jo skrive på søndag efter jeg har set den ;) ..

35

torsdag, 28. september 2006, 16:18

Citeret

Maybe, ville bare lige give min mening med :)

36

torsdag, 28. september 2006, 16:19

Citeret

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

- Anders

Ja gør det. Så får vi da et førstehåndsbud.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

37

torsdag, 28. september 2006, 16:24

Citeret

Citeret

Maybe, ville bare lige give min mening med :)

hehe okay :P

38

torsdag, 28. september 2006, 16:24

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

- Anders

Ja gør det. Så får vi da et førstehåndsbud.

- Anders

Jah det er jo det ;) ..

39

torsdag, 28. september 2006, 18:41

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

- Anders

Ahh, han tabte vidst lidt med sin første rigtige store film, nemlig Alexander.

40

torsdag, 28. september 2006, 20:05

Jeg synes de begge er crap, alt for hollywood'ske.. :rolleyes:

Core i7-4790K @ 5 GHz
ASUS Maximus VII Formula
32 GB DDR3-2400 C10
MSI GeForce GTX 970 OC SLI
2x 256GB Samsung 850 Pro
Corsair Carbide Air 540
1.3 kW OCZ PSU

41

torsdag, 28. september 2006, 21:44

Så World Trade Center i går og for fanden den var kedelig...

Jeg er personligt ligeglad hvor "Realistisk" den er.. jeg gik/går i biffen for at blive underholdt og det bliv jeg sgu ikke.. jeg vilde hellere ofre lidt realisme for noget mere underholdning.. for min skyld kunde de have omskrevet histiorien så det var 2 drager der angræb WTC og så spiste nogle politifolk osv.. måske fp en terminator agtig gut til at nakke dem med en hjemmelavet atom bazukka... vilde det have været realistisk og tro til de virkelige hendelser? nej da.. vilde det have været underholdende? HELL YEAH!!! hehe...

Personligt syndes jeg det var langt mere underholdende at se WTC blive ramt og styrte i jorden Live på CNN i 2001.. og denne film er jo i virkeligheden ikke andet end en langtrukken hulkefest.. føj... ZzzzZZzzzzZ

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

42

torsdag, 28. september 2006, 21:58

Citeret

Originally posted by Fed7haS

Jeg er personligt ligeglad hvor "Realistisk" den er.. jeg gik/går i biffen for at blive underholdt og det bliv jeg sgu ikke.. jeg vilde hellere ofre lidt realisme for noget mere underholdning.. for min skyld kunde de have omskrevet histiorien så det var 2 drager der angræb WTC og så spiste nogle politifolk osv.. måske fp en terminator agtig gut til at nakke dem med en hjemmelavet atom bazukka... vilde det have været realistisk og tro til de virkelige hendelser? nej da.. vilde det have været underholdende? HELL YEAH!!! hehe...

Personligt syndes jeg det var langt mere underholdende at se WTC blive ramt og styrte i jorden Live på CNN i 2001.. og denne film er jo i virkeligheden ikke andet end en langtrukken hulkefest.. føj... ZzzzZZzzzzZ

Fed7haS

Hvad havde du da forventet?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

43

torsdag, 28. september 2006, 23:03

Citeret

Fed7haS

Ej :ohmy:

Nu må vi se om jeg har samme opfattelse når jeg skal se den på lørdag..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ariel" (28.09.2006, 23:03)

44

fredag, 29. september 2006, 08:21

Citeret

Fed7haS

:D
Klasse anmeldelse, nu er jeg ihvertfald helt overbevist om at jeg ikke skal se WTC.

45

lørdag, 30. september 2006, 11:17

Filmen er baseret på den virkelige hændelse, og om hvordan personerne oplevede det..
Filmen er jo ikke en lang udstækning om hvordan flyet ramler ind i WTC..

Man ser det hele fra nogle personers side af, hvor man følger dem rundt osv.. Man får at vide hvor lidt info politiet får, og hvor lidt alle egentlig ved hvad der sker.

Hvis man vil se filmen, skal man måske være opsat på at se en film om virkeligheden, og ikke en actionfilm..

Man oplever hvordan folk reagerer, og ikke så meget med det at tårnene styrter sammen.

-Jeg ville da gerne se den, uden tvivl..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx970 Strix OC, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

46

lørdag, 30. september 2006, 15:53

Citeret

Originally posted by urbananen
Filmen er baseret på den virkelige hændelse, og om hvordan personerne oplevede det..

Man ser det hele fra nogle personers side af, hvor man følger dem rundt osv.. Man får at vide hvor lidt info politiet får, og hvor lidt alle egentlig ved hvad der sker.

Hvis man vil se filmen, skal man måske være opsat på at se en film om virkeligheden, og ikke en actionfilm..

Man oplever hvordan folk reagerer, og ikke så meget med det at tårnene styrter sammen.

Jah lige præcis. Derfor glæder jeg min enormt meget til at se den i aften :D

47

søndag, 1. oktober 2006, 13:20

Citeret

Citeret

Originally posted by urbananen

Jah lige præcis. Derfor glæder jeg min enormt meget til at se den i aften :D

Nå hvordan var den så?
Mine forældre har lige været inde og se den, og de var ret enige i hvad Fed7haS skrev.

48

søndag, 1. oktober 2006, 13:29

Citeret

Fed7haS

Klart du bliver gevaldigt skuffet, hvis du går ind og forventer en stor stilet action-film hvor du tilmeld kan blive underholdt af sjove vitser og hvad nu ellers der fornøjer dig. Hvis du havde undersøgt sagen lidt inden du betalte for at se filmen ville du nok have opdaget hvad det var for en film.
At du så tilmeld synes det var underholdende at se WTC styrte i jorden d 9/11-2001, siger vel bare noget om din form for "humor"..

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere

ASUSTOR præsenterer verdens første Braswell NAS servere

Så er der nyt fra ASUSTOR, som vi flere gange har kigget på her på redaktionen. De har nemlig lige præsenteret
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks tirsdagsstream

Tirsdagens stream blev vel overstået, og du kan her få det store forkromede overblik, hvad der skete på vores
Læs Mere

Star Wars Battlefront Beta kommer til oktober

Star Wars Battlefront skulle udkomme den 19. november 2015, men allerede til oktober skulle det for første gan
Læs Mere

Nyt eSport-bettingfirma støttes af Ashton Kutcher

Noget tyder på, at eSport bare bliver større og større, og det er da uden tvivl i den forbindelse, at et nyt e
Læs Mere

MSI lancerer tre nye Gaming Dragon laptops

MSI er et velkendt navn her på Tweak.dk redaktionen, og vi kan nu præsentere jer for de næste tre Gaming lapto
Læs Mere

Releasedato for Uncharted 4 afsløret

Hvis du er en af dem, der glæder sig ustyrligt meget til at komme i gang med det nye spil Uncharted 4: A Thief
Læs Mere

NVIDIA sluger større markedsandel og lægger afstand til AMD

Den evige konkurrence mellem de to store grafikkortproducenter, AMD og NVIDIA, bliver mere og mere ulige for h
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.