• Skal lige siges at jeg er desperat, ved ikke om Firedog er men jeg er virkelig. Vi vil begge meget gerne have sangen :drink:

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone
    Orh, takker.


    Fyrer op for mit anlæg nu med den sang, nøøj nogle frække sange..


    Hvordan kan du have sangen 2minutter efter???


    Håber ikke du downloader det ulovligt..

  • Jumpstyle er en musikgenre, og ligeledes dans...


    Og IMO, så er det den værste af slagsen, skal ihvertilfælde have en del øl på bagen før jeg begiver mig ud i jumpstyle på dansegulvet... (gjorde det forrige torsdag, og 70+ fadbamser på 2 døgn var ikke nok til jeg ikke følte mig en anelse tilgrin :razz:


    Næh nej, hardtrance, thats the way...
    Dj Kubrik for the wiiin ;)

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003


    Hvordan kan du have sangen 2minutter efter???


    Håber ikke du downloader det ulovligt..


    Er du bare dum eller hvad? Gå ind under iPod Music Store og søg, næste gang så luk røven din kegle. Skal jeg nu give dig mit kontonummer fra dankortet?

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Jumpstyle er en musikgenre, og ligeledes dans...


    Og IMO, så er det den værste af slagsen, skal ihvertilfælde have en del øl på bagen før jeg begiver mig ud i jumpstyle på dansegulvet... (gjorde det forrige torsdag, og 70+ fadbamser på 2 døgn var ikke nok til jeg ikke følte mig en anelse tilgrin :razz:


    Næh nej, hardtrance, thats the way...
    Dj Kubrik for the wiiin ;)


    Jeg skal seriøst bare drikke igennem i aften, hvor jeg skal prøve jumpstyle på dansegulvet. Heldigvis tør jeg godt, men fortryder altid dagen efter..

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Skal ha' en stille og rolig aften hjemme :D


    Mig + nogle "hyggelige" bøger.. :P
    Ej, uni er jo lige startet, og vil gerne være på meget god kant af undervisningen, så er dømt læsning i mikroøkonomi og kontektuel virksomhedsteori... (håber den var korrekt stavet, hehe... ;) )


  • det ka jeg :D..


    Chicago fox - Just a melody.


    Faneme noget nice jump også :D


    evt. kig på Dj marcky - Vive la france (lige så god som the return sys jeg)

  • Jumpstyle er så fedt :D. Der findes grimt Jumpstyle og så findes der godt jumpstyle.


    Den første sang i det gode jumpstyle er dj marcky - vive la france. anden sang er vorwerk cambodia. to rittig fede jumpstyle numre udover det mere kendte (nu snakker jeg the return og punani)

  • Quote

    Originally posted by Malone


    Er du bare dum eller hvad? Gå ind under iPod Music Store og søg, næste gang så luk røven din kegle. Skal jeg nu give dig mit kontonummer fra dankortet?


    Snak pænt dit fjols ....
    Håber ikke du downloader det ulovligt.. noget galt i at sige det ...


    Ja giv mig dit kontonummer ....

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003


    Snak pænt dit fjols ....
    Håber ikke du downloader det ulovligt.. noget galt i at sige det ...


    Ja giv mig dit kontonummer ....


    Hvorfor i alverden skulle han dog informere dig om det?


    Og ingen af jer taler pænt til den anden part ;)

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Jumpstyle er så fedt :D. Der findes grimt Jumpstyle og så findes der godt jumpstyle.


    Den første sang i det gode jumpstyle er dj marcky - vive la france. anden sang er vorwerk cambodia. to rittig fede jumpstyle numre udover det mere kendte (nu snakker jeg the return og punani)


    LOL....Det første minder mere om en kikset træsko dans......Men Twisty er cool nok.

  • Hehe, Så der er lidt bonus i jumpstyle alligevel? Når det er grimt som den første video er det bare SÅ GRIMT.. Det kan dog se ekstremt fedt ud når det bliver lavet lidt bedre som twisty babzen demonstrere :P