Tune Up! ... Yir.

  • Ja, Tune Up! aka. Manuel Reuter og Yann Pfeiffer, hvad er jeres mening om deres musik ? Jeg synes det mega psyko cool, har opnået noget af det bedste indenfor dance imo. Btw man kender dem oss fra "!grupperne; Akira, Bulldozzer, Cascada, PlazmaTek, Beam & Yanou osv., så det er store navne bag.


    Har oss stort set alt med Tune Up! Håber de kommer til Tarp engang :T


    Den aller aller cooleste imo er Bounce :hb:

  • Tjooo, der var engang sådan noget musik sagde mig en masse, men dengang var det nu Pulsedriver der var toppen af poppen (imo).


    Meen jooh, der er da nogle gode iblandt. Kan dog i dette minut ikke lige nævne noget.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Tjooo, der var engang sådan noget musik sagde mig en masse, men dengang var det nu Pulsedriver der var toppen af poppen (imo).


    Men pt. har Britney Spears afløst den plads !? ;)



    Splat -> Ja, de er oss cool, men de får buksevand af Tune Up! :)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Men pt. har Britney Spears afløst den plads !? ;)



    Splat -> Ja, de er oss cool, men de får buksevand af Tune Up! :)


    Hehe, narj det kan man ikke just sige. Dog er der nogle gode remix's af et par af hendes numre.


    Britney Spears - And Then We Kissed (Junkie XL Remix)
    Britney Spears - Someday (I Will Understand) [Leama & Moor Remix]
    Britney Spears - Everytime (Above & Beyonds Club Mix)


    Lytter til forskelligt Trance i disse dage. Synes ikke Dance (NRG-Trance/Euro-Trance) er så meget ved længere. Det er bare det samme og det samme. Det er ikke længere som det var i gamle dage, efter min mening. Det var fedt i de spæde dage med 666, Pulsedriver og de folk.


  • Ok, dem må jeg vist lige høre engang så, men kan godt forstå dig ang., at det var ikke ligesom de gamle dage - der hvor Puls oss var på TV2. Kan huske, jeg var helt oppe og ringe med Cambodia på det tidspunkt :D Men dance genren er oss blevet lidt mere hård imo. Før i tiden havde meget dance musik oss en snert af trancelyde. Bad...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Ok, dem må jeg vist lige høre engang så, men kan godt forstå dig ang., at det var ikke ligesom de gamle dage - der hvor Puls oss var på TV2. Kan huske, jeg var helt oppe og ringe med Cambodia på det tidspunkt :D Men dance genren er oss blevet lidt mere hård imo. Før i tiden havde meget dance musik oss en snert af trancelyde. Bad...


    Hmm, Pulsedriver på Tv2 ?


    Men ja, Cambodia er en af de gode gamle klassiker i den genre.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Men pt. har Britney Spears afløst den plads !? ;)



    Splat -> Ja, de er oss cool, men de får buksevand af Tune Up! :)


    det kan jo så diskuteres, sven-r-g vs. bass t har lidt flere år på bagen, så spørgsmål er, hvem gir hvem buksevand her :boxing:

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    det kan jo så diskuteres, sven-r-g vs. bass t har lidt flere år på bagen, så spørgsmål er, hvem gir hvem buksevand her :boxing:


    De har vidst begge sine gode sider.

  • Tune Up! er sq iorden smag!
    Mine yndlings Traxx med dem er::


    Tune Up! - Ravers Fantasy
    Groove Coverage - Poison (Tune Up! Remix)
    Pulsedriver - Slammin (Tune Up! Remix)


    Er der forresten nogen der har hørt den nye Future Trance vol 37?
    Der er et ret sjovt nummer med DJ Bomba:))
    Honk if you are Horny:)

  • Manuel Reuter er nok bedre kendt under navnet Dj Manian, som står bag stort set alle de store navne indenfor det jeg vil kalde "Commercial trance" .. Men som i siger er det nok dance..