Deal/No deal

  • Så en genudsendelse forleden af et afsnit.


    Forstod ikke lige fidusen med det samme, men programmet faldt slet ikke i min smag. Synes faktisk det er et meget dårligt program.


    Så er Hvem Vil Være Millionær og lignende programmer nu noget sjovere i min verden.

  • Så programmet første gang for 3 år siden da jeg var i Argentina..
    Og synes nu det er et ok program..


    Self. er der ikke så meget at gøre for dem der ser det..
    Man kan jo ikke gætte med som fx i "Hvem vil være millionær", men
    synes nu alligevel spændingen i spillet er nok til at det er værd at
    spilde lidt til på foran flimrekassen.. :T

  • Hvem vil være millionær var fedt fordi man ligesom sku ha en smule mellem ørene for at vinde :) de fleste andre kom og vind programmer plejer også at kræve noget jo - det er det der er fedt


    Konceptet er:
    Man vælger en ud af 15 kufferter eller deromkring...
    Kufferterne indeholder mellem 100 kr og 2mio kr i tilfældige numererede kufferter
    Deltageren vælger så en kuffert ad gangen og udelukker stille og roligt hva der er i hans egen
    En gang i mellem ringer "banken" og tilbyder en "deal" som man ka tage imod eller ej - alt efter hvad der er tilbage, er beløbet et stykke under det mulige at vinde i kufferterne


    Så ska man så sige deal eller no deal til de her tilbud, indtil man enten godtager det eller man kun står med sin egen kuffert

  • Har set det begge gange og er ret træt af det.


    Er træt af at telefonen hele tiden skal ringe.


    Er træt af at de altid skal vælge no deal eller deal og så skal der spilles den ondsvage sang.


    Er træt af at det er kedeligt, der er ingen spænding.
    ___________________________________________



    Syntes hvem vil være millionær er meget bedre.

  • Jeg skruede om på DR1 da det kørte... Jeg nægter simpelthen at lade mit fjernsyn kører med det program i skærmen ;) TV2 indser sikkert oss snart at seertallene falder over det program - har ikke hørt nogen sige at det er fedt program endnu.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Jeg skruede om på DR1 da det kørte... Jeg nægter simpelthen at lade mit fjernsyn kører med det program i skærmen ;) TV2 indser sikkert oss snart at seertallene falder over det program - har ikke hørt nogen sige at det er fedt program endnu.


    End ej Kasper gør programmere mere spændende.


    Det synes jeg ellers skete ved 8-ud-af-10.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    End ej Kasper gør programmere mere spændende.


    Det synes jeg ellers skete ved 8-ud-af-10.


    Enig...
    _____________________________________________



    Er også meget sikker på at det program snart stopper, det er simpelthen for langt ude.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Med 24 timer går man aldrig galt i byen (vel Karge ;) ) ...


    Selvom sæson 5 sutter lidt ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hmm det skal lige siges at det faktisk først er ved afsnit 6 (sendes i aften), det begynder at blive spændende... så du er på kanten til at blive tilgivet, selvom man altid burde ha tiltro til kære Jack!


    Synes ellers man er fanget fra start af...

  • Det er jo lang tid siden jeg har set de første afsnit... så kan ikke helt huske det, men tror man skal være virkelig bidt af Jack Bauer og resten af holdet, for at blive bidt med det samme


    Men alligevel, så bliver den 20 gange federe fra i aften af, da det også er her serien ligesom adskiller sig fra alle de andre (og den forrige sæson)


    Ska jo ikke ha nævnt for meget, da der virkelig er pakket nogle fede overraskelser ind i den her sæson, men ska vi ikke oprette en anden tråd til det, hvis der skal diskuteres 24 timer? :)

  • Haha, okay jeg underskylder for fejltagelsen :T


    Dejligt der kommer noget Rebecca på i afsnit 6., long time no see :roller:


    BukkeMand, over and out !!