Strøms svar til Niarns stikkersvin :)

  • Sangen her er lidt over et år gammel (måske mere), men fandt for nyligt ud af at folk ikke kendte den, hvilket jeg synes er en skam. De fleste folk ved jo godt at Niarn og Søren Strøm har haft nogle konflikter, som fik Niarn til at lave sangen "Stikkersvin" om Søren Strøm, fordi han gik med til at vidne mod Niarn som i en brændert havde brækket næsen på en pige.


    Strøm udgav så et fremragende nummer som svar til Niarn. Og det skal folk sku kende :)


    Her er det så:


    http://rapidshare.de/files/314…kam__Niarn_diss_.mp3.html


    MP3'en er helt lovlig, og har været til download på den danske musikside som hedder.... (kan ikk lige huske, men noget med Flawz eller sådan noget).


    Synes bestemt i lige skal høre den.


    Det skal lige siges at det selvfølgelig er en rapsang, hvilket nogle tweakere sikkert ikke synes om!


    Hyg jer.

  • Er det den om at han rapper om at han ikk slår piger?


    Det er noget med niarn slog en pige på et tidspunkt og så rappede en eller anden rapper om hvor åndssvag han var osv..

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Er det den om at han rapper om at han ikk slår piger?


    Det er noget med niarn slog en pige på et tidspunkt og så rappede en eller anden rapper om hvor åndssvag han var osv..


    Du nævner det selv :))


    Niarn og Strøm var oppe at toppes engang under en bytur, og Niarn slår så ud efter Strøm, men rammer en 17 årig tøs i kraniet og brækker næsen på hende. Hun kører så en retsag mod Niarn, og Strøm vidner så mod ham.


    Der af kom så Stikkersvin fra Niarn.


    Det kunne Strøm så ikke klare, og han skrev så denne..

  • Personligt synes jeg de begge er fuldstændig latterlige. Faktisk ikke kun dem, men hele den verden med "Gangsterrap" som Jokeren, Niarn, L.O.C. osv står for er så langt ude at man ikke ved om man skal grine eller græde.
    Magen til bras skal man lede længe efter.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig
    KarGa, du har helt ret :D


    Ikke at sige til at Strøm aldrig har udgivet en plade :$


    Mener han er med i et par numre der er udgivet, men ja.. Han er sq ikke værd at snakke om :))


    og det er niarn?... "manden" har en lille teenagerdrengs vræle-stemme og hans tekster handler desuden ikke om noget... det er der i det hele taget ikke rigtig noget pop-rap der gør - det er altsammen bare "jeg er så sej og har så mange ho's - yea yea jeg er bare så fly" - det er til at brække sig over og har ikke ngoet med musik at gøre... men det er åbenbart hvad "folket" vil ha - jeg tror det er identitetsløse mennesker det hører det - og giver ydtryk for at høre det - fordi de gerne vil påtage sig samme identitet som "de smarte rappere"...


    bare min mening

  • Quote

    Originally posted by xenon


    og det er niarn?... "manden" har en lille teenagerdrengs vræle-stemme og hans tekster handler desuden ikke om noget... det er der i det hele taget ikke rigtig noget pop-rap der gør - det er altsammen bare "jeg er så sej og har så mange ho's - yea yea jeg er bare så fly" - det er til at brække sig over og har ikke ngoet med musik at gøre... men det er åbenbart hvad "folket" vil ha - jeg tror det er identitetsløse mennesker det hører det - og giver ydtryk for at høre det - fordi de gerne vil påtage sig samme identitet som "de smarte rappere"...


    bare min mening


    og dem der hører tramp, hardstyle osv. er bare hjernedøde folk som fylder deres krop med drugs hver weekend ?

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    og dem der hører tramp, hardstyle osv. er bare hjernedøde folk som fylder deres krop med drugs hver weekend ?


    Mine ord!


    Fordi man ikke bryder sig om en musik-genre, så er det bare lov eller?


    Skulle jeg bestemme, så var techno og trance sq da for længst blevet straffet med døden, men jeg gider da ikke engang skrive sådan en gang fis.


    Du kan ikke lide rap, det er så din kagearm, jeg kan ikke lide techno/trance, det er så min.


    Du kan sq da på ingen måde komme med sådan en udtalelse bare fordi det ikke falder i din smag.. Tsk tsk

  • han siger jo ikke han ikke kan lide rap, blot at det der kaldes "negerrap" her i området altså ikke har noget indhold, og talent.....anden fx synes jeg er en langt bedre rapper end niarn fx...fordi han har noget at sige med det....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det er stadig en arrogant udtalelse at komme med.


    Jeg hører kun rap, absolut ikke andet, men jeg bryder mg ikke om Anden.


    Men af den grund siger jeg da heller ikke at hans stemme lyder som en abe i brunst, og at han egentlig slet ikke hører til i den genre?


    Folk må sq da bare tune ind på noget andet lyd hvis de ikke kan lide det der bliver spillet? Der skal da for dælen da være musik til alle i denne verden ;)

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Jyder med attituder har da en plade ude? eller er det bare min hukommelse der er rusten?


    Mente solo ;)


    Han ville gerne solo, men der var ingen pladeselskaber der ville tage ham - forståeligt nok


  • sikker på du ikke bare følte dig ramt......kom ud af skabet :)


    personligt er der ikke mange fede rappere imo....og det er min mening..jeres er mig ligegyldigt lige her og nu. Eminem er en af de bedste i usa..men sammen med d12 bl.a. laver han sq også meget intetsigende rap....herhjemme var der RBC og MC Einar og siden..tjae ikke så meget godt....både loc jokeren og niarn kører alle den samme selvfede stil...men på hver deres måde....musikken er som sådan ok, men jeg savner sq indhold...man kan vel nærmest betegne det som pop-rap.


    jeg lytter til meget forskelligt...de nye favoritter er bl.a linkin park feat. jay-z ...der er masser af fede numre der. Evanescence, ben moody & anastacia og sakira osv, men gamle klassikere som metallica, DAD, Queen, pink Floyd, beatles, roxette osv holder stadig......


    et godt beat og en fed spade, det kan redde mange sange, men det er teksternes indhold der hiver dem helt op. :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu er det ikke fordi jeg hører dansk rap, pånær lige fristil.


    Men Niarn er ihvertfald en af de bedre danskere IMO. Jokeren, L.O.C, Suspekt osv siger mig absolut intet, og hertil hører Søren Strøm også under.


    Min musiksmag ligger fast ved den amerikanske østkyst ;)

  • black eyed peas er vidst noget af det bedste amerikanske rap i mange år....de er tilpas useriøse....kogehoveder fra gaden om man vil.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.