Anders M. "Tal for dig selv(2)" (lige nu på TV2Zulu)

  • anden er da ok - men har i nogensinde set engelsk standup (og jeg tænker ikke på ham dragQ'en)? - de englændere er hylende morsomme - vores danske standup'ere er langt efter. et godt eksempel er at en så talentløs standup'er som thomas hartman er forholdsvis kendt og udsender DVD'er osv. Efter min mening stinker han totalt - han kører showet replik efter replik - og hans punchlines er aldrig rigtig sjove


    anden er nok det bedste danmark har at byde på

  • Quote

    Originally posted by xenon
    anden er da ok - men har i nogensinde set engelsk standup (og jeg tænker ikke på ham dragQ'en)? - de englændere er hylende morsomme - vores danske standup'ere er langt efter. et godt eksempel er at en så talentløs standup'er som thomas hartman er forholdsvis kendt og udsender DVD'er osv. Efter min mening stinker han totalt - han kører showet replik efter replik - og hans punchlines er aldrig rigtig sjove


    anden er nok det bedste danmark har at byde på



    Aaaah.. Anden er klart min favorit i DK, men sys nu lille Mick Ø følger godt med :D

  • ja og michael wulffs humor er altså også for sjov..og poul carstensens også...men de er lidt specielle...rune klan er så også temmelig imponerende, men måske lidt mere speciel end sjov :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Genialt show..


    Har den selvfølgelig på DVD..


    Den står da pænt på hylden ved siden af alle de andre med ham:


    "Hva´ snakker du om?"
    "9 års jubilæum"
    "Jul på vesterbro"
    "Terkel i knibe"
    "Den ægte vare"


    Manden er genial, så har besluttet mig for at jeg må eje alle DVD'er med ham.. :T

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig



    Aaaah.. Anden er klart min favorit i DK, men sys nu lille Mick Ø følger godt med :D


    Ja, Tåfræser er nu slet ikke dum endda.


    Normalt falder Anden faktisk ikke rigtigt i min smag, fordi han er så pokkers negativ, men første halvdel af dette show er superb.


    Karsten Bang, Thomas Hartmann og flere synes jeg også godt om.


    Desværre kun oplevet Hartmann live.

  • Elsker virkelig DANSK stand-up... har set masser af amerikansk og britisk stand-up, men det falder bare ikke i min smag, da jeg mangler noget at relatere til


    Anden er totalt suveræn :D Var inde og se Anden på Coke - fantastisk show, bare ærgeligt han absolut skal rende og lave noget nyt hele tiden... syns bare han sku holde sig til stand-up :)


    Btw Tåfræser som Macimuz nævner var da sjov nok, men man skal virkelig ha den specielle humor for at man ser noget sjovt og ikke bare en psykopat med kramper :))

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Btw Tåfræser som Macimuz nævner var da sjov nok, men man skal virkelig ha den specielle humor for at man ser noget sjovt og ikke bare en psykopat med kramper :))


    Hans "spasmer" er netop en af de ting der gør ham cool. Eller det er i hvertfald et særpræget karakteristika (staveplade).


    Noget udenlandsk humor kan faktisk være sjovt nok. Så for noget tid siden noget bonderøvshumor på TV2 Zulu. Det var faktisk rimelig sjovt.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja, Anden er monster griner [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/a1063.gif]
    Da han var med i Go'aften Danmark for ikke så mange uger siden, fik jeg at se at han er faktisk har en jordforbindelse og er dybt intilligent (det indtryk fik jeg ihf). Har ellers altid troet at han var mega oppe og ringe osv...
    Modsat så hader jeg Mick Ø ligeså meget som jeg hader Georg [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/m103.gif]


    Anders Matthesen er sku en fornuftig mand! Kan godt lide hans standpunkter og argumenter. Han var også i Clement Direkte, og der fik Clement da ikke skovlen under ham :D


    Synes han er vildt cool!


    Tal for dig selv = set 10-12 gange!

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja, Anden er monster griner [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/a1063.gif]
    Da han var med i Go'aften Danmark for ikke så mange uger siden, fik jeg at se at han er faktisk har en jordforbindelse og er dybt intilligent (det indtryk fik jeg ihf). Har ellers altid troet at han var mega oppe og ringe osv...
    Modsat så hader jeg Mick Ø ligeså meget som jeg hader Georg [Blocked Image: http://www.langkawi.dk/smileys/m103.gif]


    Helt på linje med den opfattelse jeg har af ham. Super dygtig entertainer, som mestrer mange ting udover standup. (Skuespiller på TV og Film - Producer og idémand og sikkert meget mere)
    Desuden er han helt "down to earth" (har mødt ham ved nogle arrangementer/sammenkomster, hvor det ik' var ham, der var midpunktet) Ganske alm. hyggelig "fætter". 8)


    Til det med de 2 andre, du nævner, er jeg også helt enig. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/55.gif]

  • Quote

    Originally posted by xenon
    anden er da ok - men har i nogensinde set engelsk standup (og jeg tænker ikke på ham dragQ'en)? - de englændere er hylende morsomme - vores danske standup'ere er langt efter. et godt eksempel er at en så talentløs standup'er som thomas hartman er forholdsvis kendt og udsender DVD'er osv. Efter min mening stinker han totalt - han kører showet replik efter replik - og hans punchlines er aldrig rigtig sjove


    anden er nok det bedste danmark har at byde på


    Hvad snakker du om? Hartmann er sku da ikke talentløs? Prøv her her: Hartmann har skrevet tusindvis af punchlines og repliker til div. comedy shows, bl.a. wulf morgenthaler, langt fra las vegas osv... + en masse andre.... det er sku ikk hvad jeg kalder talentløs.... vær sød at hoste op med noget der er bedre så....

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    Hvad snakker du om? Hartmann er sku da ikke talentløs? Prøv her her: Hartmann har skrevet tusindvis af punchlines og repliker til div. comedy shows, bl.a. wulf morgenthaler, langt fra las vegas osv... + en masse andre.... det er sku ikk hvad jeg kalder talentløs.... vær sød at hoste op med noget der er bedre så....


    Præcis - Ved du overhovedet hvor mange serier/film/shows han har haft en finger med i? Og sjovt nok er jeg 100% sikker på at du har grint til en af dem!

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Præcis - Ved du overhovedet hvor mange serier/film/shows han har haft en finger med i? Og sjovt nok er jeg 100% sikker på at du har grint til en af dem!


    jeg dømmer ham bare på hans standup - det jeg har set - det har været tamt og han egner sig i mine øjne slet ikke til at lave standup...

  • Quote

    Originally posted by xenon


    jeg dømmer ham bare på hans standup - det jeg har set - det har været tamt og han egner sig i mine øjne slet ikke til at lave standup...


    Det jo så din mening... :boxed:, men at kalde ham talentløs... tsk tsk...