[Hardstyle] Carnifex - Vampire (Final preview)

  • En af mine venner og hans ven fra fyn/jylland/lolland falster. Noget lignender deromkring :P. Er godt i gang med at lave en masse sange. Og jeg hjælper med at give feedback. og denne her har overgået mine forventninger :P. Synes denne her er specielt god i forhold til deres andre og vil gerne høre jeres mening her inde :P. Anyways, her er preview:


    Carnifex - Vampire (Final preview)

  • Starten er sindssyg ringe, irriterende og kedelige lyde. Og fades'ne er oss monster ringe. Tilgengæld bliver den bedre ved omkring halvejs (ved stemmerne. Der kommer lidt mere rytme i og fine nok voices. Nogle af stop-up kickne er oss fine.


    imo ;)

  • Hey, Tak for kritikken. Min ven skal nok læse jeres kritik og tage det til efterretning :P.


    Men der er noget i skal vide om hardstyle:


    Donkey rollers som vel nok er en af de bedste grupper inden for hardstyle bruger også de der 2 min på at bygge tracket op og så kommer klimax. Noget hardstyle er sådan :P.

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Hey, Tak for kritikken. Min ven skal nok læse jeres kritik og tage det til efterretning :P.


    Men der er noget i skal vide om hardstyle:


    Donkey rollers som vel nok er en af de bedste grupper inden for hardstyle bruger også de der 2 min på at bygge tracket op og så kommer klimax. Noget hardstyle er sådan :P.


    infected mushroom kan være længere om det og er nok de bedste :)

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    infected mushroom kan være længere om det og er nok de bedste :)


    ye det kan du have ret i, men sagen er du samligere 2 stilarter.. infected er tramp (Psy-Trance) og det vi snakker her er HS


    Edit: jeg glemte vist lidt 'kritik'


    En dejlig hård bassline :dance: tracket er noget hardcore præget (men på den gode måde) eneste der undre mig er den fader ned/op 2 gange, er det også meningen i den origanale version ? (håber det ikke)

  • syntes det er meget godt, det enste jeg syntes er træls, er hvordan den går helt ned nogle gange... så man ikke kan høre musik eller stemmer, der efter min mening i det musik milijø ville je ha haft der blev ved med at være noget baggrunds musik...

  • Quote

    Originally posted by Vendetta
    Rigtig nice melo .. Og vildt fed bassline.. Alt i alt nice HS track..


    Er ABW og Squarehead Carnifex?


    Det er lige præcis hvad det er :P. ABW er min gode ven :P


    Og hurtig spørgsmål til angelus og splatdk.


    Er der da noget galt i at den fader ned og kommer op igen med et andet kick. donkey rollers gør nogenlunde det samme med silver bullet ikk ?

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Og hurtig spørgsmål til angelus og splatdk.


    Er der da noget galt i at den fader ned og kommer op igen med et andet kick. donkey rollers gør nogenlunde det samme med silver bullet ikk ?


    Det lyder sikkert heller ikke særlig godt ;)


  • æsle rullers, fader ikke deres musik..

  • Jeg syntes bare den kommer for langt ned, alt for langt ned... hvis jeg stod og trampede til det der musik, ville jeg sq stoppe da det ville være træls den flader så meget ned så mange gange


    da jeg sad og hørte det, kiggede jeg vider på nettet, og var nød til at gå over i det vindu igen, for at se om den var færdig eller stoppede da de "huller" kom

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    huh ? :boxed:


    den må du godt lige forklare


    Måske kender han ikk så meget til hardstyle ^^


    Quote

    Originally posted by SplatDK
    æsle rullers, fader ikke deres musik..


    Doh, det sku da fordi det er et previw :crazyeyes:

  • -----------------------------------------Carnifex-------------------------------------------------


    Tak for jeres feedback, men ÉN ting er sikkert! I er i hvert fald ikke de helt store "tekno-freakzzz"; som man ville kalde det, og det er TYDELIGT at se i jeres comments :). "Og fades'ne er oss monster ringe" , helt ærligt? Det er preview!?!! Det er det samme hvis du bedømmer en trailer til en film; "Amen helt ærligt! Det er da bare en skod film, den fader ud til sort, hele tiden!" .. Seriøst. Please. Forstå lidt af det engelske sprog først. :)
    Det er sådan at tracket ikk er den fulde version, dvs at der er taget små dele fra tracket og lagt sammen til en mp3 fil, så man får en "smagsprøve" af, hvad tracket byder på. Det er derfor volumen 'fader' en del. HVIS tracket bliver udgivet; ligesom Postal & How Much (også produceret af Carnifex [mig og Squarehead], så forvent noget mere aggresivt! (Andre ord: Hør originaleren!)


    - Men ellers skal i have stor tak for jeres feedback, det er dejligt at vide, at folk kan lides vores musik! ;)


    Hilsen Carnifex [ABW & Squarehead]

  • Quote

    Originally posted by Fino
    -----------------------------------------Carnifex-------------------------------------------------


    Tak for jeres feedback, men ÉN ting er sikkert! I er i hvert fald ikke de helt store "tekno-freakzzz"; som man ville kalde det, og det er TYDELIGT at se i jeres comments :). "Og fades'ne er oss monster ringe" , helt ærligt? Det er preview!?!! Det er det samme hvis du bedømmer en trailer til en film; "Amen helt ærligt! Det er da bare en skod film, den fader ud til sort, hele tiden!" .. Seriøst. Please. Forstå lidt af det engelske sprog først. :)


    Hilsen Carnifex [ABW & Squarehead]


    "Forstå lidt af det engelske sprog først", hvad skal der forståes ved denne kommentar ?


    Havde godt nok ikke set det var et preview or whatsoever. Så det var nok der den lå ;)


    Ikke for noget, men hvorfor ventede I ikke og postede den endelige version ? Så kunne man 100% bedømme, og som du selv siger så kan man ikke kan bedømme en film udfra en trailer. Og det vilde jo være smartest at få sin endelig sang bedømt ?


    Når jeg selv laver preview eller demoer, så er det kun for at huske ideerne, melodier osv., men sårn er det jo ;)


  • Nu det mig fino igen. mig og abw tænker ens og vi har åbenbart de samme svar her:


    1. Du siger du ikk så det var preview. Der stod: Carnifex - Vampire (Preview)


    2. Han har allerede fået release og han arbejder lige nu med denne her som release :P.


    EDIT: Desuden er det track (Vampire) 100 % færdigt!


  • Nok mig der er blind :crazyeyes: