Stargate - SG-1 stopper på Sci-Fi channel

  • Yes, så skete det endeligt - efter to efter min mening meget ringe sæsoner af en ellers fantastisk serie
    http://www.gateworld.net/news/…l_confirms_isg-1i_c.shtml


    Man skal stoppe mens legen er god, og der havde jo ellers været snak om endnu en sæson men nu er det altså slut.
    Endnu en god nyhed er jo så at SG-A får lov til at fortsætte med endnu en sæson


    Edit: Var åbenbart en tand for hurtig til at juble,
    http://www.gateworld.net/news/…r_isg-1i_will_go_on.shtml


    Man leder åbenbart efter en ny kanal til at sende det 8o

  • Der kommer en det er helt sikkert (og det glæder vi os da til) derefter skal der da sikkert også nok komme flere hvis den bliver populær. 2eren har været i støbeskeen siden 2000 ca og rygterne har hele tiden været at de ville starte med at filme efter SG-1 sidste sæson om det så bliver nu eller de trækker den en sæson til, det får vi jo så at se

  • Jeg elsker også SG-1 og ja det er da ærgeligt hvis det er helt slut, men synes bare ikke det er samme kvalitet som "i de gode gamle dage" længere lidt flad historie og knapt så spændende efter min mening. Har dem endnu ikke på DVD men de stå på indkøbslisten :D


    Du har helt klart noget at glæde dig til med Atlantis - selvom den absolut ikke er for alle kender et par hardcore SG-1 fans som hader den :D men det er jo smag og behag

  • Ja, Atlantis er bare en superb serie, dog har den som alle andre serie nogle kedelige og knap så famøse afsnit (fyld, om man vil). Det gode ved Atlantis er iøvrigt, at man kan følge den rimelig uafhængigt af SG1.


    Har dog aldrig fulgt 100% med i SG1, men et par afsnit er det da blevet til. Efter hvad jeg kan forstå på flere folk rundt omkring, så dur SG1 knap så godt længere.


    Selvom Stargate har sin charme, så kan det ikke stjæle min kronjuvels plads i hjertet, nemlig Star Trek :dance:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Selvom Stargate har sin charme, så kan det ikke stjæle min kronjuvels plads i hjertet, nemlig Star Trek :dance:


    :clap: Sandheden skal jo frem i lyset og som du ved kunne jeg ikke være mere enig :) og TNG som minimum står også på ønskelisten eller indkøbslisten når der er lidt flere penge i kassen end en SU

  • Quote

    Originally posted by WebT


    :clap: Sandheden skal jo frem i lyset og som du ved kunne jeg ikke være mere enig :) og TNG som minimum står også på ønskelisten eller indkøbslisten når der er lidt flere penge i kassen end en SU


    Samtlige sæsoner af Star Trek står på min ønskeseddel, dog med undtagelsen af Voyager.


    Man kan på play køber samlede boxsette med alle sæsoner af eksempelvis TNG. Væsentlig billigere end købe hver sæson enkeltvis. Men stadigvæk ikke en billig fornøjelse.


    http://play.com/DVD/DVD/4-/184…_1_7_Box_Set/Product.html


    Man kan selvfølgelig også nøjes med at indkøbe dem i Slimline, men det vil i sidste ende koste ligeså meget som den samlede pakkeløsning.

  • Har set samtlige afsnit af både SG-1 Og SGA og de vil altid have den største plads i mit hjerte ang. serier!


    Dog smuttede lidt af gnisten med RDA

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by WebT
    Egentligt billigt nok for TNG


    Og ja O'Neill var/er helt klart et af toppunkterne men der er jo altid en som man synes er den bedste - for mig er det i SG-A helt klart McKay


    Præcis, McKay er super. Det bedste er når McKay og lægen er overfor hinanden. Kan ikke huske, hvad lægen hedder.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Præcis, McKay er super. Det bedste er når McKay og lægen er overfor hinanden. Kan ikke huske, hvad lægen hedder.


    Skuffende... Carson, ved dog ikke om det staves sådan.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by WebT
    Carson Beckett men ja lidt skuffende Macimuz :P - synes nu det er bedre når McKay og Zelenka (den anden teknikker) skændes


    Er enig i at mkay er blevet bedre siden hans guest-apperances i sg-1!


    Kommer med de lidt sjove comments alla RDA,

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM