Dust 2 Dust - In This Music We Trust

  • Er der nogen der kender sangen "Dust to Dust"?
    Det er Special D der har lavet den og den SKAL bare høres.
    Genren er er Hardtrance, men beatet er rigtig fed. den kører kun i de laveste frekvenser de første par minutter, det lyder genialt!


    Man kan høre et lille preview af den her, men den er i lidt dårlig kvalitet i forhold til den på cd'en - samt det rigtige gode ikke er med.. Men det var det bedste lovligste jeg kunne fremskaffe ;(
    http://musik.tdconline.dk/serv…album.htm&trackid=135659#

  • Kan man købe Special D via TDC :O?


    Måske er danmark lidt tæt på at få en vinyl butik udgivet her i danmark. Håber jeg faneme!


    Anyways! Lød redt fedt. men kan dog minus sige før jeg for hørt mere!

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Kan man købe Special D via TDC :O?


    Måske er danmark lidt tæt på at få en vinyl butik udgivet her i danmark. Håber jeg faneme!


    Anyways! Lød redt fedt. men kan dog minus sige før jeg for hørt mere!


    Du skal helt klart høre de sidste 6 minutter.. Det bedste kommer omkring 45 sekunder og fortsætter til omkring 2 minutter.. og kommer så igen lidt senere igen:))


    Det her hedder den: Morphyst - Dust 2 Dust (Kai Jaxx Vs Nightbass DJ Team Mix)
    Også mega nice, men ikke med "det gode" :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Er du da en gal tiger det er en lækker sang! :D Synes jeg har hørt det i midten før! Helt sikkert en favorit allerede nu! :9xo


    Der findes også en god hardstyle remix af den som jeg også har, kan lige prøve at støve den op;)


  • Har den, og er har været et af mine yndlingstracks i meget lang tid! :D Har en masse musik af ham..!

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Har den, og er har været et af mine yndlingstracks i meget lang tid! :D Har en masse musik af ham..!


    Jeg har næsten alt han har lavet, også hans første album med "Ballanation 2000" - den er ret funny:))
    Har 87 Dj Dean sange liggende lige pt ifølge WinAmp :)
    Han laver sq meget godt!


    Mine yndlings tracks fra ham af er:
    It's a dream
    Out of Sight
    Out of Tune
    Ballanation - ALLE udgaver
    Play it hard (Club mix)
    Kick off
    Music is my life
    Protect your ears - Alle udgaver
    Champions of trance


  • Den er da godt nok så sindssyg dårlig :)) Men ja, Music is my life, Ballanation, Play it hard og Protect your ears er rigtig nice! Har du hørt noget med DJ Jean?

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Den er da godt nok så sindssyg dårlig :)) Men ja, Music is my life, Ballanation, Play it hard og Protect your ears er rigtig nice! Har du hørt noget med DJ Jean?


    Kender godt "hende", har "lift me up" og "every single day" - synes ikke de er super gode igen, men hver sin smag;)