Jarhead sang?

  • Jeg leder efter en sang i jarhead, det er den aller første sang der kommer når filmen slutter, jeg har hele soundtracks cd'en men den er ikke der på, nogen der ved hvad den hedder?

  • Yup det er korrekt


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Ja. Der er faktisk mange fede sange i film nu om dage.


    Og hvis man bare kan omkvædet så er det faktisk ikke så svært at finde sangene, men det var det lige med den her.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Ja. Der er faktisk mange fede sange i film nu om dage.


    Og hvis man bare kan omkvædet så er det faktisk ikke så svært at finde sangene, men det var det lige med den her.


    Yes, man må sige at der virkelig er blevet gjort noget ud af soundtracks de seneste år, men både filmproducenter og musikkunstnere ved jo også godt at det gavner salget positivt - ser man en rigtig fed film og der så er en god sang i den så kommer man hurtigt til at synes bedre om sangen fordi den nu er i en rigtig fed film.

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Yes, man må sige at der virkelig er blevet gjort noget ud af soundtracks de seneste år, men både filmproducenter og musikkunstnere ved jo også godt at det gavner salget positivt - ser man en rigtig fed film og der så er en god sang i den så kommer man hurtigt til at synes bedre om sangen fordi den nu er i en rigtig fed film.


    Yep.


    Jeg har pt. fået sangene fra filmen Lords Of Dogtown, og de er kanone i sær de 7 her.


    Lords of Dogtown Soundtrack - Joe Walsh - Turn To Stone


    Lords of Dogtown Soundtrack - Neil Young - Old Man


    Lords of Dogtown Soundtrack - Rod Stewart - Maggie May


    Lords of Dogtown Soundtrack - Deep Purple - Space Truckin


    Lords of Dogtown Soundtrack - Jimi Hendrix - Fire


    Lords of Dogtown Soundtrack - Black Sabbath - Iron Man


    Lords of Dogtown Soundtrack - Nazareth - Hair Of The Dog


    Ved ikke hvorfor, men elseker sådan noget musik, det var den gang man kunne lave rigtigt musik.


  • Hvis du kan lide space truckin'. Så køb albummet machine head. Det bedste Deep Purple album til dato i følge mange. Indeholder også Smoke On The Water og Highway star.

  • Der er nu bestilt følgene.


    Machine Head - Burn My Eyes


    Machine Head - Burning Red


    Machine Head - Supercharger


    Machine Head - The More Things Change


    Machine Head - Through the Ashes of Empires


    :9xo


  • Har du bestilt albums fra bandet machine head. Hvis du har det så har du misforstået det. Det er albummet der hedder machine head, bandet hedder Deep Purple. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Har du bestilt albums fra bandet machine head. Hvis du har det så har du misforstået det. Det er albummet der hedder machine head, bandet hedder Deep Purple. :boxed:


    Hmm. De går da godtnok alle sammen under Machine Head det er da Deep Purple der har lavet alle de 5 albums?


    Her hedder de alle sammen jo Machine Head http://www.cdon.com/main.phtml…h_name&type=1&view_type=1


    Jeg har lige slettet ordre'en for at være helt sikker på det er de rigtige.


  • Godt. Da dem du havde fundet er med bandet Machine head. Deep Purple har lavet en enkelt plade fra 72 der hedder Machine head.
    Den her

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Godt. Da dem du havde fundet er med bandet Machine head. Deep Purple har lavet en enkelt plade fra 72 der hedder Machine head.
    Den her


    Dit link virker ikke, du skal lige trykke på den der hedder direkte link, og så kopire det.


    Så må det være det her album Er det så det her album i mener http://www.amazon.com/gp/product/B000002...v=glance&n=5174 ?

  • Quote

    Originally posted by XmuZz


    Dit link virker ikke, du skal lige trykke på den der hedder direkte link, og så kopire det, prøv at tjek min post har edditet den så se lige om det er det rigtige album.


    :oops: den du har linket til er den forkerte. kan ikke finde ud af det der direkte link nået lige nu.
    Så du får den lige fra cdwow.dk
    http://www13.cd-wow.dk/detail_…10.php?product_code=28424


    dit link til amazon virker ikke.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Tænkte på om der var andre gode numre, som var lidt i stil med dem jeg har fået fra filmen lords of dogtown?


    mener du af de samme artister som i filmen, eller nogen der spiller den samme slags musik.