Søger gysere

  • Jeg ska bruge nogle titler på nogle rigtigt gode gyserfilm :)
    Gerne nogle nyere film, såsom Saw 1 og 2, men hvis du har navnet på en eller anden klassiker du bare syns skal i puljen, så smider da også bare den :)


    Sagen er den at den forhåbentlig kommende kæreste er vild med gysere og jeg elsker at se film sammen med hende :)) Så skal lige se om jeg ska ud og investere i nogle dvder ;)


    På forhånd tak!
    Forresten så syns jeg der lige har været en tråd om emnet, men en søgning på *Gyser* gav kun citat-tråden og en køb&salg tråd

  • Silent hill er en horror ja. Men ikk chok horror. Bare generelt horror. Hvis i ved hvad jeg snakker om :P. Der er chok horror, almindelig horro, og forstyrrende horror. Den sidstenævnte er ting er det hårdeste.

  • Quote

    Originally posted by nonsens1
    okey, har ikke selv set den... syntes det er svært at finde en gyser der sådan går ind under huden på en.. de fleste er bare sådan tjaa overfladiske...


    Har et par forstyrrende film. Har dem ikke og har heller ikk set dem og har heller ikk tænkt mig at se dem. Men har læst om den. Kan blandt andet nævne Irreversible, Cannibal Holocaust og Saló: 120 days of sodom. Finder det interresant at læse om de her film. Selvom de er ret forstyrrende. Ska bare ikk se det:P

  • Quote

    Originally posted by Fino


    Har et par forstyrrende film. Har dem ikke og har heller ikk set dem og har heller ikk tænkt mig at se dem. Men har læst om den. Kan blandt andet nævne Irreversible, Cannibal Holocaust og Saló: 120 days of sodom. Finder det interresant at læse om de her film. Selvom de er ret forstyrrende. Ska bare ikk se det:P


    okay er det sådan rigtig gyser, sådan nogle hvor man fame ikke tør gå ud og tisse bagefter.. for så er det lige min stil.


    er vild med gyser men syntes de er sværrer og opdrive, fx. texas chain saw.... den var i biffen og blev blæst vildt op, fokl var gået fra bio fordi den var så skræmmende....
    ej noget fis.. den var der jo ikke noget over eller det syntes jeg ikke...

  • Quote

    Originally posted by nonsens1
    okay er det sådan rigtig gyser, sådan nogle hvor man fame ikke tør gå ud og tisse bagefter.. for så er det lige min stil.


    er vild med gyser men syntes de er sværrer og opdrive, fx. texas chain saw.... den var i biffen og blev blæst vildt op, fokl var gået fra bio fordi den var så skræmmende....
    ej noget fis.. den var der jo ikke noget over eller det syntes jeg ikke...


    Du er helt gal på den. Det er intet nær texas chain saw. Meningen i de her gyser er ikke at du skal føle dig bange. Du skal føle dig dårlig. Du skal føle at du ønskede du aldrig så filmen. Og så skal du i de fleste film have en hård mave da der er et par klamme scener.


    Ta' Cannibal Holocaust for eksempel. Den er blevet bannet i over 60 lande (Uncut versionen) Fordi den har ÆGTE dyre mord i selve filmen.


    Irreversible har en 20 minutter lang voldtægtscene. Nonstop og kamerate kigger vidst ikke væk.


    Saló har vi ydmygelse og tortur på en masse unge nøgne mennesker. Og kan ligeså godt afsløre at fæces er involveret.


    Det er for det meste når jeg keder mig jeg læser om alt det her. Det er ikke ligefrem fordi jeg får det specielt godt af det.

  • Du er helt gal på den. Det er intet nær texas chain saw. Meningen i de her gyser er ikke at du skal føle dig bange. Du skal føle dig dårlig. Du skal føle at du ønskede du aldrig så filmen. Og så skal du i de fleste film have en hård mave da der er et par klamme scener.


    Ta' Cannibal Holocaust for eksempel. Den er blevet bannet i over 60 lande (Uncut versionen) Fordi den har ÆGTE dyre mord i selve filmen.


    Irreversible har en 20 minutter lang voldtægtscene. Nonstop og kamerate kigger vidst ikke væk.


    Saló har vi ydmygelse og tortur på en masse unge nøgne mennesker. Og kan ligeså godt afsløre at fæces er involveret.


    Det er for det meste når jeg keder mig jeg læser om alt det her. Det er ikke ligefrem fordi jeg får det specielt godt af det.[/quote]



    puha ægte dyre modr... ej der står jeg altså af.. sorry men den side er jeg ikke lige på... kan li og se gyser som skræmmer en og gør en så hudløs bange at men sidder trængt op i en krog, men samtideig skal filmen ikke være så ulækker at den faktisk ikke var på den måde go og så men kvalmene.. det skal være sådan at man bagefter kan sige holda da op det var en go gyser puha..!! men vide at det alt sammen kkun er film og alle går hjem og spiser aftensmad efter de har lavet filmen...


    grænser for galskab..... :)

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Event Horizon! mega spooky og fed :)


    Kan kun støtte dig 112 Toyota %:)
    Den er satme klam, men meget fed, har set den en 2-3 gange
    EDIT: The Texas Chainsaw Massacre er en af de klammeste film jeg endnu har set, måske kun overgået af "Madhouse".


    Madhouse handler om en et sindsyge hospital hvor de ansatte psykriatere og sygeplejesker en efter en bliver dræbt på nogle ret klamme måder (fx er der en der bliver stegt i en elektrisk stol - og bider sin tunge af) og de tror at det er en af dem på den lukkede afdeling i kælderen hvor de virkelig syge sidder der slår dem ihjel.

  • Quote

    Originally posted by nonsens1
    puha ægte dyre modr... ej der står jeg altså af.. sorry men den side er jeg ikke lige på... kan li og se gyser som skræmmer en og gør en så hudløs bange at men sidder trængt op i en krog, men samtideig skal filmen ikke være så ulækker at den faktisk ikke var på den måde go og så men kvalmene.. det skal være sådan at man bagefter kan sige holda da op det var en go gyser puha..!! men vide at det alt sammen kkun er film og alle går hjem og spiser aftensmad efter de har lavet filmen...


    grænser for galskab..... :)


    Hehe, ja. Men nogen folk kan lide det. Ligesom folk sys om korporlig afstraffelse :)(Rwaf!).


    Men Cannibal Holocaust er også nummer 4. i top 10 listen af de meste forstyrrende film nogensinde lavet ifølge en eller anden hjemmeside som går ind for den slags.


    Men det er heller ikk ligefrem den største målgruppe der kan lide at se det her :P så.

  • [/quote]


    Hehe, ja. Men nogen folk kan lide det. Ligesom folk sys om korporlig afstraffelse :)(Rwaf!).


    Men Cannibal Holocaust er også nummer 4. i top 10 listen af de meste forstyrrende film nogensinde lavet ifølge en eller anden hjemmeside som går ind for den slags.


    Men det er heller ikk ligefrem den største målgruppe der kan lide at se det her :P så.[/quote]


    falder klart ud fra den målgruppe da. det lyder til at være lidt for voldsomt til mig... lidt tøz er man jo :9xo


  • og hvilken er så nr. 1? :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Er der blevet snakket om i en tråd. Jeg vil råde dig til at kun søge det her på IMDB. Jeg tør ikk at søge den nogen andre steder. Bare læs forummet på imdb. og user ratings. Det er mere end nok :).


    August underground mordum. Du er advaret.