Bedste danske rappere?!

  • er ikk sikker på at denne tråd har optrådt i fortiden.... men her er den så....
    mener selv der er mange der fortjener at blive kaldt for "danmarks bedste rapper".... mener selv at nogen af følgende rappere er nogen af de allerbedste:
    - Orgi-E (F.I.P.G.C)
    - Urban Skurk (2 3 kvart kilo)
    - Søren Støm


    osv.... hvem synes I er den bedste?!

  • Jeg vil ikke sige der er nogen bedste, da de danske rapper altid laver et godt nummer og så resten dårlige, fx. har niarn lavet Antihelt som er kanont godt, men ellers høre jeg ham ikke, og det samme med L.O.C. han har lavet (frk_escobar) som også har været et hit på mine højtaler, men høre ham ikke mere, og sådan gælder det for det meste alle de rapper i DK.

  • Jeg vil også sige at Orgi-E har pænt meget talent, men samtidig er jeg igen blevet helt forelsket i Johnson. Hans nye album Det Passer er så superfedt at det er noget af det mest fede jeg har hørt længe. Sådan lidt westcoast-agtigt, det er for fedt. :)


    Jeg synes L.O.C. har en fed stil omkring sig, men han er bare ikke helt nok, selvom han har lavet en masse fede numre - der vil jeg så ikke tælle Frk. Escobar som en af dem, for det synes jeg ikke var så fedt.


    Pt. vil jeg sige Johnson. Der er superfede beats på cd'en og nogen lækre tekster. :)

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Ja MC. Clemens er fin nok, Flammende Oprør, er nok den bedste han har lavet efter min mening.


    Hvor mange har du hørt med MC Clemens?


    Synes helt klart Psykopat på fri fod er den fedeste! Genial tekst :D


    Ellers er jeg L.O.C freak lige for tiden! Verden udenfor, Få din flask' på, Absinthe - Superfede numre.

  • er slet ikke til rap - ville bare lige sige at "Niarn" er den mest åndssvage "artist" jeg nogensinde har hørt - han kan jo ikke synge! - ikke engang det dr ligner... hans stemme lyder som en rusten lort... hvis det endelig skal være rap så er RBC faktisk ok - hvem kan glemme onkel pauls butik XD

  • Quote

    Originally posted by xenon
    er slet ikke til rap - ville bare lige sige at "Niarn" er den mest åndssvage "artist" jeg nogensinde har hørt - han kan jo ikke synge! - ikke engang det dr ligner... hans stemme lyder som en rusten lort... hvis det endelig skal være rap så er RBC faktisk ok - hvem kan glemme onkel pauls butik XD


    Nu synger han jo så heller ikke, men derimod rapper han ;)

  • Quote

    Originally posted by xenon
    kan man kalde det det? synes det lyder som om han vræler


    Tjah.. Kommer jo an på om man er til alt det der tramper-lort eller er til rap ;)


    Altså jeg synes også techno/trance lyder som en gang bras der lige er til at lukke op og skide i, rent ud sagt, men det er jo igen fordi det slet slet ikke er noget jeg bryder mig om :)

  • Troo.L.S og Orgi-E
    Suspekt

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Ja MC. Clemens er fin nok, Flammende Oprør, er nok den bedste han har lavet efter min mening.


    Flammende oprør, de har sgu da hugget melodien fra The Fugees - Killing me with his song ?



    Høre ikke rigtig så meget dansk rap, lidt johnson men det er så også det hele... Ellers er Malk de koijn og bikstok røgsystem fede :)

  • At være bedste danske rapper svare det ikke lidt til at være den klogeste dreng med downs syndrom... ligemeget om man er no. 1 eller 2000 så er man stadig retarderet..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    At være bedste danske rapper svare det ikke lidt til at være den klogeste dreng med downs syndrom... ligemeget om man er no. 1 eller 2000 så er man stadig retarderet..


    Fed7haS



    Det var da den mest latterlige kommentar man kunne komme med? No offence, men hvor fanden er din respekt for andre mennesker? Seriøst.


  • Killing me softly*. Og ja, det har de ;)


    Åh ja, Malk de Kojn er ikke at forglemme!