Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. august 2006, 19:38

er ikk sikker på at denne tråd har optrådt i fortiden.... men her er den så....
mener selv der er mange der fortjener at blive kaldt for "danmarks bedste rapper".... mener selv at nogen af følgende rappere er nogen af de allerbedste:
- Orgi-E (F.I.P.G.C)
- Urban Skurk (2 3 kvart kilo)
- Søren Støm

osv.... hvem synes I er den bedste?!

"Play like it's your last play!"

2

onsdag, 2. august 2006, 19:56

Jeg vil ikke sige der er nogen bedste, da de danske rapper altid laver et godt nummer og så resten dårlige, fx. har niarn lavet Antihelt som er kanont godt, men ellers høre jeg ham ikke, og det samme med L.O.C. han har lavet (frk_escobar) som også har været et hit på mine højtaler, men høre ham ikke mere, og sådan gælder det for det meste alle de rapper i DK.

3

onsdag, 2. august 2006, 20:14

Jeg vil også sige at Orgi-E har pænt meget talent, men samtidig er jeg igen blevet helt forelsket i Johnson. Hans nye album Det Passer er så superfedt at det er noget af det mest fede jeg har hørt længe. Sådan lidt westcoast-agtigt, det er for fedt. :)

Jeg synes L.O.C. har en fed stil omkring sig, men han er bare ikke helt nok, selvom han har lavet en masse fede numre - der vil jeg så ikke tælle Frk. Escobar som en af dem, for det synes jeg ikke var så fedt.

Pt. vil jeg sige Johnson. Der er superfede beats på cd'en og nogen lækre tekster. :)

- Trine, hende den fine

4

onsdag, 2. august 2006, 20:25

Clemens selvfølgelig, selvom jeg ikke er helt så vild med det nyere han har lavet.
LOC, Niarn og suspekt drengene er da helt suveræne og aktuelle.

5

onsdag, 2. august 2006, 20:47

Ja MC. Clemens er fin nok, Flammende Oprør, er nok den bedste han har lavet efter min mening.

6

onsdag, 2. august 2006, 21:27

Kejser A

Ham den Lange

K-Liir

Kasper Spez

Så rykker det!

7

torsdag, 3. august 2006, 01:39

Citeret

Originally posted by XmuZz
Ja MC. Clemens er fin nok, Flammende Oprør, er nok den bedste han har lavet efter min mening.

Hvor mange har du hørt med MC Clemens?

Synes helt klart Psykopat på fri fod er den fedeste! Genial tekst :D

Ellers er jeg L.O.C freak lige for tiden! Verden udenfor, Få din flask' på, Absinthe - Superfede numre.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

8

torsdag, 3. august 2006, 02:09

er slet ikke til rap - ville bare lige sige at "Niarn" er den mest åndssvage "artist" jeg nogensinde har hørt - han kan jo ikke synge! - ikke engang det dr ligner... hans stemme lyder som en rusten lort... hvis det endelig skal være rap så er RBC faktisk ok - hvem kan glemme onkel pauls butik XD

9

torsdag, 3. august 2006, 02:14

Pede B
Niarn
Mik.L

"Er det ikke ham jyden Harald? Du' jo helt til grin"
*bang bang*
"Va saje do no dit dumme svin?!"
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

10

torsdag, 3. august 2006, 02:14

Citeret

Originally posted by xenon
er slet ikke til rap - ville bare lige sige at "Niarn" er den mest åndssvage "artist" jeg nogensinde har hørt - han kan jo ikke synge! - ikke engang det dr ligner... hans stemme lyder som en rusten lort... hvis det endelig skal være rap så er RBC faktisk ok - hvem kan glemme onkel pauls butik XD

Nu synger han jo så heller ikke, men derimod rapper han ;)

*bang bang*
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

11

torsdag, 3. august 2006, 02:17

kan man kalde det det? synes det lyder som om han vræler

12

torsdag, 3. august 2006, 02:20

Citeret

Originally posted by xenon
kan man kalde det det? synes det lyder som om han vræler

Tjah.. Kommer jo an på om man er til alt det der tramper-lort eller er til rap ;)

Altså jeg synes også techno/trance lyder som en gang bras der lige er til at lukke op og skide i, rent ud sagt, men det er jo igen fordi det slet slet ikke er noget jeg bryder mig om :)

*bang bang*

13

torsdag, 3. august 2006, 03:01

L.O.C er klart den bedste - ikke mindst hans tekster men hele Cassopeia må beregnes som bedste rap-album ever.

Ingen er near him ..

14

torsdag, 3. august 2006, 12:16

Troo.L.S og Orgi-E
Suspekt

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

15

torsdag, 3. august 2006, 14:37

Citeret

Flammende oprør, de har sgu da hugget melodien fra The Fugees - Killing me with his song ?

Høre ikke rigtig så meget dansk rap, lidt johnson men det er så også det hele... Ellers er Malk de koijn og bikstok røgsystem fede :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

16

torsdag, 3. august 2006, 15:00

Hvid Sjokolade - Mer' end hva du ser
Mc clemens - Strandvasker
Faktaposen - Ah yeah
Den gale pose - 5Svin
Rent mel I posen - Hvem er vi

Det var sq tider der tilbage i 96-97' hehehe :dance: :))

Idag kan jeg godt hører bla. loc, patrioten, jokeren ;)

17

torsdag, 3. august 2006, 15:24

At være bedste danske rapper svare det ikke lidt til at være den klogeste dreng med downs syndrom... ligemeget om man er no. 1 eller 2000 så er man stadig retarderet..

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

18

torsdag, 3. august 2006, 15:54

Citeret

Originally posted by Fed7haS
At være bedste danske rapper svare det ikke lidt til at være den klogeste dreng med downs syndrom... ligemeget om man er no. 1 eller 2000 så er man stadig retarderet..

Fed7haS

Det var da den mest latterlige kommentar man kunne komme med? No offence, men hvor fanden er din respekt for andre mennesker? Seriøst.

- Trine, hende den fine

19

torsdag, 3. august 2006, 16:09

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Flammende oprør, de har sgu da hugget melodien fra The Fugees - Killing me with his song ?

Høre ikke rigtig så meget dansk rap, lidt johnson men det er så også det hele... Ellers er Malk de koijn og bikstok røgsystem fede :)

Killing me softly*. Og ja, det har de ;)

Åh ja, Malk de Kojn er ikke at forglemme!

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

20

torsdag, 3. august 2006, 16:22

Niarn, LOC og de andre gæve gutter styrer

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

Seneste tests og artikler

3

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

0

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.