Tupac Vs. Eminem

  • Hvem synes i er bedst generelt.


    Synes selv Tupac 8) Fordi jeg synes hans lyrics og melodier er rigtig gode, og han synger rigtig godt.


    Eminem er meget pjattet.

  • Nu er ingen af dem min kop the, s? derfor kan jeg ikke stemme udfra hvad jeg ville s?tte p?..


    2pac.. Folk siger han var iih s? kristen, og en helgen.. Han har seksuelt misbrugt en fan, og var med i en bande der r?vede butikker.. (kan ikke dokumentere, men efter at have set tusinde af hollywood programmer er det hvad jeg kan huske).. Hans tekster er alt for sukkers?de, og f?r ham til at fremst? som en Gud..


    Eminem... Eminems tekster er meget tit lalleglade (og alt for tit perverse), dog har han seri?ste hits (cleaning out my closet, stan) som lyrisk kan f? mig til at t?nke en ekstra gang. I musikvideor og til awards show opf?rer han sig altid s? latterligt og ligner en eller anden der netop er kommet ud af b?rnehaven, men uanset hvad er manden jo genial... at en hvid man n?rmest overtager den "sorte" mands musik...


    Derfor stemte jeg Eminem...

  • Tupac er jo en gammel legende. Ingen kan l?fte hans arv, selvom jeg nu ogs? er ret vild med Eminem.
    S? ja, to vidt forskellige ting.


    Jeg ved ikke lige hvem der siger at Tupac er kristen og en helgen?
    Han har da vist aldrig lagt skjul p? hans kriminelle vaner.


    Eminem er netop genial fordi han ikke er s? hellig. Han kan godt ta pis p? alt og alle, inklusiv ham selv. Det er da klasse.


    Men stemte Tupac, da ingen kan l?fte hans arv.
    Tupac og Biggie m? st? for evigt som legender.

  • Westcoast..


    L?nge nok til at jeg ikke vil stemme eller kommentere yderligere ;)


    Dog kan jeg ikke rende fra at lytte en del til Notorious B.I.G


    Se d?t var en legende :D

  • Quote

    Originally posted by fookhar
    Du gider ikke lytte til musikken fordi det er fra en bestemt del af USA?


    Stilen fra Westcoast falder ikke i min smag, men som skrevet er der dog enkelte undtagelser.


    Men de 2 n?vnte her kan jeg absolut ikke holde ud.


  • Det har du ret i. :9xo


    Tupac har ogs? mange sange hvor han synger seri?st, ligesom tAshDa siger Eminem har med "Cleaing out my closet". S? har tupac f.eks. "Dear Mama", "Ghetto Gospel", "Changes" osv.


    Noget er det er meget voldig, det er rigtigt; men han er alligevel den st?rste rapper i mine ?jne.! ;)

  • Jeg har selv v?ret meget til eminem, men tupac laver en del gode s? som dem her.
    2pac the_good_die_young
    2pac To live & die in L.A.
    2Pac Brenda's got a baby
    2Pac Hit 'em up
    2Pac Unconditional love
    2pac starin'_through_my_rear_view


    Min farvoriter er 2pac starin'_through_my_rear_view
    og 2pac the_good_die_young og til sidst 2Pac Unconditional love
    Har 24 album's med ham.


    Den gang jeg h?rte eminem troede jeg tupac var s?dan noget snak snak snak osv. men pr?vede at h?re ghetto gospel og s? blev jeg faktisk ret intereseret s? hvis du ikke har h?rt tupac f?r s? pr?v at h?r 2pac starin'_through_my_rear_view eller 2Pac Unconditional love. S? bliver du total vild med det.


    S? tupack bliver min farvorit i lang tid, og s? er han jo den st?rste rapper, og som (DK-RedLion) Siger s? er han's lyrics og melodier de bedste.


  • Jeg synes du skal h?re og l?se teksten ' Tupac - Thugs get lonely too ' og ' Tupac - Wonder why they call you bitch ' :9xo

  • Quote


    Jeg synes du skal h?re og l?se teksten ' Tupac - Thugs get lonely too ' og ' Tupac - Wonder why we call you bitch ' :9xo


    Okay. Har ikke h?rt alle mine cd'er igennem endnu, kan du sige hvad cd de ligger p

  • Takker. Tjekker lige begge 2 ud, h?re lige Wonder Why They Call You Bitch, nu, den er rigtig god.
    M?rkeligt har ikke lige Explicit liggende, men finder den lige.

  • Hehe. Ja, men det er nogen af de mest kendte/bedste, men Wonder Why They Call You Bitch er faktisk ikke s? d?rlig.


    Quote

    EDIT: Du har da h?rt Changes ogs?, ikk?


    Haha jo det var den jeg startede med at h?re :P
    Og Keep your head up er ogs? mega god.


    Kan ikke lige finde Explicit albummet, men skal nok f? fat i det inden s? l?nge.

  • Haha. Okay. Kunne hellere ikke forst? hehe. Vil lige h?re den.
    Hmm. Den er ikke lige min kop te, men fin nok.
    ______________________________________


    Er sgu blevet helt vild med sangen 2pac-wonda_why_they_call_u_bitch
    tak for tippet :9xo

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    2pac.. Folk siger han var iih s? kristen, og en helgen.. Han har seksuelt misbrugt en fan, og var med i en bande der r?vede butikker.. (kan ikke dokumentere, men efter at have set tusinde af hollywood programmer er det hvad jeg kan huske).. Hans tekster er alt for sukkers?de, og f?r ham til at fremst? som en Gud..


    Pis med dig. Han har ikke seksuelt misbrugt en fan. Han fik aldrig dommen for det.
    Det var bare den fan der pr?vede at f? nogle penge ved at vinde sagen.


    B?de Eminem og 2 Pac er gode. Men 2 Pac er klart min favorit.


    2pac - My Block (Remix)
    2pac - Smile (Feat Nate Dogg)
    2pac - Runnin' (Feat. Notorious B.I.G.)
    2pac - Broken Wings
    2pac - N.I.G.G.A. (Feat. Jadakiss)
    2pac - Thugz Mansion (Acoustic Remix Feat. Nas)
    2pac vs. Phil Collins - In The Air Tonight
    2pac - Unborn Child
    2pac - Don't You Thrust Me
    2pac - Fuck All Y'all
    2pac - Changes
    2pac - Dear Mama
    2pac - All Eyez On Me
    2pac - California Love
    2pac - Ghetto Gospel


    - Mine favorit numre. Kan KLART anbefale dem. Rigtig gode numre.


    Jeg ejer personligt ALLE 2pac's albums p? originale CD'er, da jeg er stor tilh?nger af ham.