Ydmyghedens numre

  • Hey folks..


    Ja, jeg har g?et og bikset med lidt musik her p? det sidste... Meget amat?r-agtigt, og med billige redskaber (dog ikke guitarene).. Giv en mening om rimelige forbedringer (ikke noget med "ny mikrofon" eller "studie" for det har jeg ingen penge til)..


    http://www.kennyfromtheblock.soundvenue.dk


    Det skal lige siges at min yndling er Jealousi, selvom jeg elsker og v?rds?tter begge sange lige meget ;)

  • Guitarspillet lyder helt ok, men jeg kan desv?rre ikke rigtig h?re din sang - den er for lav og lidt mumleagtig - tror det ku' v?re fedt hvis du gav dig lidt mere og gik til den.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Fruitloop
    Guitarspillet lyder helt ok, men jeg kan desv?rre ikke rigtig h?re din sang - den er for lav og lidt mumleagtig - tror det ku' v?re fedt hvis du gav dig lidt mere og gik til den.


    Hehe, jeg giver mig ski fuldt ud, men mikrofonen er meget lav og hvis man skruer op for den p? computeren kratscher den af lort til.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Med det rette udstyr osv tror jeg ogs? det kunne blive fedt nok. Lyder ihvertfald umiddelbart i orden! :9xo


    Tak skal du ha' ;)


    Og ja, der skal ogs? arbejdes med vokalen! Men n?r man er s? doven som mig gider man ikke retake konstant, og stemmen er faktisk optaget i onetake (og s? andenstemme i andet spor) ;)