Musik i speciel genre

  • Dav. Jeg leder efter noget musik i en lidt speciel genre.
    Noget klassisk med noget gang i, hvis I forstår. Noget alá Pirates of the Carabian musikken


    Kender I nogle "bands" ?

  • Jeg kan foreslå de 3 soundtracks til Ringenes Herre, hvilket er af Howard Shore.


    Flere herinde er glade for Hans Zimmer, som bla. står bag musikken til Piratfilmene. Der står næsten altid Hans Zimmer, når det er en større Hollywoodfilm.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jeg kan foreslå de 3 soundtracks til Ringenes Herre, hvilket er af Howard Shore.


    Flere herinde er glade for Hans Zimmer, som bla. står bag musikken til Piratfilmene. Der står næsten altid Hans Zimmer, når det er en større Hollywoodfilm.


    Helt enig, kender i hvertfal "requiem for a dream" eller sådan noget, mener det er soundtrack til 2'eren, den er mega god. Der er også soundtrack til Equilibrium, Klaus Badelt - More Reprimand, også mega god.


    Men hvis du skal have noget rigtig godt musik er det jo bare spørgsmålet om at gå ud og købe Meteora :crazyeyes:

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Originally posted by origin
    du skal næsten kigge efter alt fra


    Howard Shore
    Hans Zimmer
    Danny Elfman (spiderman bla)
    John Willams (Star Wars)


    Haha danny Elfman det er sguda ham der er Pingvinen i Batman 2 er det ikke? :))
    Han er fandme grim.


    Næh.´Det er jo selvf. Danny DeVito.. Måske har han bare leveret musik. Men mener da nu han spiller med i en af de gamle :rolleyes:


    Edit 2: han har ikke spillet med i nogen Batman-film. Men han har ganske rigtigt lavet musik i Batman Returns. Helt gal er hjernen ikke så.