Final Destination 3

  • Ja, så lige filmen igår aftes, hvad syntes i om den?




    Syntes selv den er pisse fed, den bedste film jeg har set her på det seneste i ferien, og scenerne hvor de bliver dræbt på de mest ulækre måder er max fede.




    http://www.imdb.com/title/tt0414982/




    Især den første med rutchebanen, kæft man får tanker på, især når jeg imorgen tager afsted mod den største forlystelses park i Tyskland, kun med rutchebaner =)


  • Hmm, hvor i landet kan man se filmen? Troede nemlig ikke den gik i de danske biografer.


    Anyways, sådan skuespilmæssigt og deres præstationer, så har filmene aldrig imponeret mig, MEN de måder folk omkommer på, har dog vakt en større interesse. Eneste grund til jeg gider se filmen,e er den delvise urealistiske måde det hele sker på.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, hvor i landet kan man se filmen? Troede nemlig ikke den gik i de danske biografer.


    Anyways, sådan skuespilmæssigt og deres præstationer, så har filmene aldrig imponeret mig, MEN de måder folk omkommer på, har dog vakt en større interesse. Eneste grund til jeg gider se filmen,e er den delvise urealistiske måde det hele sker på.


    *host* pirat *host*

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, hvor i landet kan man se filmen? Troede nemlig ikke den gik i de danske biografer.


    Anyways, sådan skuespilmæssigt og deres præstationer, så har filmene aldrig imponeret mig, MEN de måder folk omkommer på, har dog vakt en større interesse. Eneste grund til jeg gider se filmen,e er den delvise urealistiske måde det hele sker på.


    ja de er syge.. har dog kun set 2'eren. filmene siger mig ik så meget men *SPOILER*
    da den der gas grill exploderer, det ser da lidt for fedt ud :))

  • Quote

    Originally posted by origin


    ja de er syge.. har dog kun set 2'eren. filmene siger mig ik så meget men *SPOILER*
    da den der gas grill exploderer, det ser da lidt for fedt ud :))


    Hehe ja :)