Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 9. juli 2006, 11:13

Euro trip kan anbefales på det allerhøjeste. Jeg har aldrig i mit liv grinet SÅ MEGET over en teenage film... evarh.. jeg havde mavekramper hvert minut. misgusi!

22

fredag, 14. juli 2006, 02:47

Dirty Deeds
Going The Distance
How High
Soul Plane
Stealing harvard
Not another Teen Movie
Supertroopers
Butterfly Effect
Oldschool
The Hot Chick

De bedste er:

1. How High
2. Supertroopers
3. Butterfly Effect

*SPOILER*

How High: Silas er en narkohandler som lever af fremstilligen af hash i sin lejelighed, men da en ven døder, kort efter vennen havde lovet, at hjælpe ham "any day" bliver hans liv forandret, fordi han lavede en ny hash type med asken fra vennen. Når man ryger hashen kommer vennen som et spøgelse, og hjælper til... Hvorfor ikke bruge det til prøverne ?! :) Han møder Jamle i sin bil før prøven og beslutter sig at dele sin opfindelse... 2x13 og de kommer på harvard... Hvor der bliver ryges hash, sætter snupper på plads, og ikke mindst taget pis på lærerne...

Supertroopers: Da en lille High way politi station er på renden til at blive skåret væk i byens spareplaner, så de beslutter sig for at gøre deres arbejde ekstra godt... Men det er ikke så nemt, som det lyder... Få et indblik i en weird film med hvordan de tager pis på folk, og laver deres arbejde lidt sjovere ved at lave nogle små lege. Hvem kan sige mijaw 10 gange under en fartbøde?! :)

Butterfly Effect: En psykisk/darma film, så fucker hovedet op... Det er en fantatisk film man ikke må gå glip af... En dreng glemmer vigtigte ting i hans liv, derfor begynder han at skrive dagbog. Når han læser i dagbog kan har lave om på tingene "flashback timetravel" Monster god film...

Toshiba Satellite Pro M70-233

2 gHz Intel Pentium Centrion
1024 DDR ram
256 MB ATI Mobility Radeon 700X
100 GB Toshiba Harddisk
1 GB Intel Pro/wireless 2200BG

23

fredag, 14. juli 2006, 08:12

Citeret

Originally posted by tRuz
Herrepigefilm men dog om teenageårene; Mean Girls

Argh lad vær med at sige det!
Jeg syntes da egentlig mean girls var meget sjovt.

24

fredag, 14. juli 2006, 10:38

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Originally posted by tRuz
Herrepigefilm men dog om teenageårene; Mean Girls

Argh lad vær med at sige det!
Jeg syntes da egentlig mean girls var meget sjovt.

Det er en pigefilm om du synes den er sjov eller ej. No biggie Mr. :)

- Trine, hende den fine

25

søndag, 16. juli 2006, 14:04

de fedeste teenage film ifølge mig:

- American Pie 1, 2 og 3
- Monty Pythons
- American High
- Dukes og Hazzard
- The Longest Yard

lidt mere voldelige:

- Fight Club
- Ichi the killer
- Snatch :hb:

og mange mange flere...........

"Play like it's your last play!"

26

tirsdag, 18. juli 2006, 13:57

Ketchup Effekten - den er da meget sjov

27

torsdag, 20. juli 2006, 21:12

Var inde og se R?zone forleden - Kanon fed film og pisse realistisk. Det er sgu derfor jeg elsker danske film, de er meget mere realistiske end amerikanske eller generelt udelandske film. Det der sker i R?zone ser jeg os meget af og jeg er os p? den alder, imponerende realistisk.

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

28

søndag, 18. juli 2010, 13:02

ellers så er der raise your voice eller a cinderella story begge med hilary duff i hovedrollen. jeg tror at jeg har set dem 100 gange hver - mindst! de er SÅ gode :D

29

søndag, 18. juli 2010, 15:55

Velkommen til, du har lige revet fat i en tråd fra 2006 :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

30

søndag, 18. juli 2010, 22:33

Hvorfor bliver det ved med at ske her på tweak... :clap:

31

mandag, 19. juli 2010, 12:52

Lukket.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.