Power Rangers

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Hvad blev der egenligt af dem?


    Absolute fede film, da jeg var yngre


    Gik de fra hinanden eller hvad?


    Blev de ikke bandlyst da nogle unger havde dræbt hinanden i sverige, fordi de legede power rangers?


    EDIT:


    THE NORWAY STORY


    Several years ago in Norway, a child was kicked to unconsciousness by the boys he was playing with. The boys ran off to play somewhere else, leaving this boy in the snow during winter. The boy died. When his playmates were questioned about what they did, the boys responded by saying that they were playing "Power Ranger."


    Question: How do you think commentators on radio and TV reacted? Who's fault was it? What do you think the government did as a reaction to this tragedy?


    What would happen in the United States if this tragedy had occured here?





    Answer: Norway, Sweden and Denmark (the Scandinavian countries) all banned the broadcast of "Power Rangers." None of the parents or children were blamed.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Blev de ikke bandlyst da nogle unger havde dræbt hinanden i sverige, fordi de legede power rangers?


    Tror bare de er stoppet som serie ligesom alt andet, der bare stopper..

  • Sikken en skam, jeg kan ellers godt huske hvordan vi legede i børnehave klassen.


    Synes ærligt talt også det er for latterligt det er blevet banlyst i dk bare pg.a. et barns dumheder. For det er da alt det er.

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Hvad blev der egenligt af dem?


    Absolute fede film, da jeg var yngre


    Gik de fra hinanden eller hvad?


    Haha, jeg har f*nme tænkt på det samme! GoGo Powerrangers.


    Synes ærligtalt også, at det er rimelig dårligt at den hændelse, skulle lukke broadcastingen af power rangers... de kunne ligesåvel have været en hvilken anden serie...

  • inde på wikipedia kan du finde en liste over alle serierne


    nærmere sagt:
    Pwer rangers wiki


    ovre i højre side er der en liste med serierne og de 2 film.



    troede egentligt ikke at power rangers kørte i DK (udover filmene en gang i mellem), men er jo osse først hoppet på kabel.tv vognen sidste år.


    jeg kan anbefale power rangers: in space og power rangers: lost galaxy, var helt vild med de serier da jeg boede "down under"

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg er dæææleme glad for ikke at skulle døje med at se sådan en omgang amatør-tv i fjernsynet længere. :ph34r:


    At det er en pænt mærkelig dom at erklære "gernings-drengene" fra Norge, fuldstændig uskyldige, er så en anden ting... :roller:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg er dæææleme glad for ikke at skulle døje med at se sådan en omgang amatør-tv i fjernsynet længere. :ph34r:


    At det er en pænt mærkelig dom at erklære "gernings-drengene" fra Norge, fuldstændig uskyldige, er så en anden ting... :roller:


    halo du power rangers er nåstalgi men glemmer aldrig da min mormor skulle sige det... Puwer rankers;P