• Var det noget med bandet Live! ?


    De minder en del om Creed, Lifehouse og andet i den dur. Deres nyeste album kaldet, Songs from Black Mountain, er rigtig godt.


    Men måske det er for blødt?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Var det noget med bandet Live! ?


    De minder en del om Creed, Lifehouse og andet i den dur. Deres nyeste album kaldet, Songs from Black Mountain, er rigtig godt.


    Men måske det er for blødt?


    Live er faktisk rigtig godt, men kan godt være det ikke er rock nok til GrillRotten. Har deres "The Best Of" album, og det ryger da stadig på engang imellem.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Live er faktisk rigtig godt, men kan godt være det ikke er rock nok til GrillRotten. Har deres "The Best Of" album, og det ryger da stadig på engang imellem.


    Joh, Har LIVE :9xo


    Har hørt dem siden tilbage omkring midt 90´erne.


    I alone :9xo Selling The Drama :9xo osv ... :))


    Syntes bare jeg savner lidt nyere musik ... Rock altså. Meget af det jeg shopper er nyt musik fra gamle grupper. Hvis du kan følge mig...


    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Men måske det er for blødt?


    Ikke at der er noget galt med LIVE, men ja lidt for blødt i denne sammenhæng.

  • Korn, Limp Bizkit, Slipknot, Metallica, Demon Hunter, Mnemic, Chimera, Machine Head, Murderdolls, Saliva, Staind, P.O.D, Soil, Soulfly, Gob, Stone Sour, Switchfoot, System of a Down, The Union Undergrond, Dope, Trivium, Trustcompany, Velvet Revolver, Atreyu, Cradle of Filth, Disturbed, Drowning Pool, Flaw, Gravity Kills, Guano Apes, In Flames, Ill Niño, Marylin Manson


    Der var lidt at tag af.. godt blandet rock og metal og lidt Punk

  • Queens Of the stoneage
    The Connels
    Rage Against the machine
    Deff Leppard

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet 3 gange, sidst af celfa ().

  • Quote

    Originally posted by origin
    Korn, Limp Bizkit, Slipknot, Metallica, Demon Hunter, Mnemic, Chimera, Machine Head, Murderdolls, Saliva, Staind, P.O.D, Soil, Soulfly, Gob, Stone Sour, Switchfoot, System of a Down, The Union Undergrond, Dope, Trivium, Trustcompany, Velvet Revolver, Atreyu, Cradle of Filth, Disturbed, Drowning Pool, Flaw, Gravity Kills, Guano Apes, In Flames, Ill Niño, Marylin Manson


    Der var lidt at tag af.. godt blandet rock og metal og lidt Punk


    Kan kun stå inde for en god håndfuld af dem der! Det er kanon musik!

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Kaizers Orchestra ? :D Ved sku ikke hvilken kategori de går ind under. Norsk-lorte-larms-harmonika-trompet-orgel-tromme-guitar-og-tønde polka ? :)) Fede er de sku, hørte dem til Nibe Festival i lørdags, de overraskede mig postivt. De er specielle, men ta' og se om du ikke kan finde nogle previews ;) "Ompa til du dör" , "Maestro" , "Resistansen".



    You saved my day!!! :clap: :))

  • Quote

    Originally posted by origin
    Korn, Limp Bizkit, Slipknot, Metallica, Demon Hunter, Mnemic, Chimera, Machine Head, Murderdolls, Saliva, Staind, P.O.D, Soil, Soulfly, Gob, Stone Sour, Switchfoot, System of a Down, The Union Undergrond, Dope, Trivium, Trustcompany, Velvet Revolver, Atreyu, Cradle of Filth, Disturbed, Drowning Pool, Flaw, Gravity Kills, Guano Apes, In Flames, Ill Niño, Marylin Manson


    Der var lidt at tag af.. godt blandet rock og metal og lidt Punk


    Looks nice :9xo Nogle kender jeg godt og kan også godt li ... Så prøver lige et par albums fra et par af de andre til at starte med.


    Valgte lige hurtigt et par stykker ud...


    Soil - True Self
    Demon Hunter - Sommer of Darkness
    Mnemic - Mechanical Spin Phenomena
    Machine Head - Through The Ashes of Empire
    Murderdolls - Beyound Tha Valley of the Murderdolls
    Flaw - Endangered Species


  • goods choices :D