Hangar Festival

  • Er der andre der skal med her inde fra??


    :D


    Jeg skal ivertifald, og det er jo godt med gratis VIP til det hele :$


    Køre selv fra herning af og der ned, men ville evt. høre om der var nogle som kunne skaffe billig øl inden, bare en kasse/ramme eller 2


  • Jeg skal med, hvilket er total sjovt eftersom det SLET ikke er min stil. Men ud og høre noget techno og ryge noget Ecstasy - vi skal nok få det sjovt :))
    Jeg kommer engang torsdag og tager hjem lørdag.


    PS: jeg ved godt man ikke ryger E - og jeg har ikke tænkt mig at spise det, det er vores interne campjoke ;)

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Jeg skal med, hvilket er total sjovt eftersom det SLET ikke er min stil. Men ud og høre noget techno og ryge noget Ecstasy - vi skal nok få det sjovt :))
    Jeg kommer engang torsdag og tager hjem lørdag.


    PS: jeg ved godt man ikke ryger E - og jeg har ikke tænkt mig at spise det, det er vores interne campjoke ;)


    HeHe.. .der er jo en masse slags musik, ikke kun techno ;)


    Kort over Området Her


    Du kan bare kommer over i Vores Nightleif Hangover Lounge og sidde der og chille, er der en masse sjov, fra kl 11-16


    Aktiviteter:
    Ølstafet
    KameraKast
    StanstivTennis
    Mr og Miss hot
    MuddWrestling
    Confession of a OneNight stand
    One Night Stand Date
    Sounds Funny
    Dildoforedrag
    TøzeStyling
    Pool
    Backgammon
    Mr. Wet Willy & Miss Wet T-shirt


    vi skal nok hygge os :D

  • Hmm ikke nogen vildt imponerende navne og ikke noget jeg ville drømme om og betale for. Hvis de nu betalte mig for at tage billeder eller køre scene så ville man nok overveje det men ellers ser den lidt flad ud :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Der er da et par navne jeg egentlig gerne ville høre, og det er jo kun 6-8 km herfra.
    Men jeg skal flytte i weekenden så der bliver nok ikke så meget tid til at tage til Vandel og ryge Ecstacy med Slacker.

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hmm ikke nogen vildt imponerende navne og ikke noget jeg ville drømme om og betale for. Hvis de nu betalte mig for at tage billeder eller køre scene så ville man nok overveje det men ellers ser den lidt flad ud :(


    Tjah. Jeg satser på at det bliver sjovt at være fuld - og vi gav 200 for billetterne så det går :))

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hmm ikke nogen vildt imponerende navne og ikke noget jeg ville drømme om og betale for. Hvis de nu betalte mig for at tage billeder eller køre scene så ville man nok overveje det men ellers ser den lidt flad ud :(


    LoL!
    tror ikke du skal regne med at nogle gider betale dig for at tag billeder til, da det er Sopnseret af Night Leif, og vi har en del gode fotografer, som du sikkert også har hørt om eller snakker med... så som Roland f.eks. ;)

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Tjah. Jeg satser på at det bliver sjovt at være fuld - og vi gav 200 for billetterne så det går :))


    Hehe det er jo altid sjovt at være stiff men det eneste navn jeg gad gå op og høre var Infernal og måske sash så ville bare side i mit telt og drikke billig øl hele tiden alligevel :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Hehe det er jo altid sjovt at være stiff men det eneste navn jeg gad gå op og høre var Infernal og måske sash så ville bare side i mit telt og drikke billig øl hele tiden alligevel :D


    Og Brooklyn Bounce! :))

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Og Brooklyn Bounce! :))


    Ja dem glæder jeg mig sq også til... det er fed da forsangeren fra Brooklynm var den Rigtige forsagner fra 666, og de skal spille efter dem hehe... for 666 nye forsanger stinker, og han kan ikke synge eller noget, han laver kun playback

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Ja dem glæder jeg mig sq også til... det er fed da forsangeren fra Brooklynm var den Rigtige forsagner fra 666, og de skal spille efter dem hehe... for 666 nye forsanger stinker, og han kan ikke synge eller noget, han laver kun playback


    Tell me about it.. Så dem på Daisy nogle uger tilbage. Han var ret ringe. Hna kan jo ikke engang snakke engelsk. "Pardy peeebol! are youu reddi to wock?"

  • BB og 666 var fede nok engang syntes det er nogle afdankede kunstnere i dag som jeg ikke giver meget for :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Tell me about it.. Så dem på Daisy nogle uger tilbage. Han var ret ringe. Hna kan jo ikke engang snakke engelsk. "Pardy peeebol! are youu reddi to wock?"


    Ja han sutter max røv... de skulle få ham den gamle tilbage hvis de vil overleve... jeg så ham for 4 år siden da han var helt ny, og der lignede han sq en fortabt sømand, altså han var buttede og hande mandepatter hehe og gik rundt i små trøjer eller ingen ting, og se så forfærtligt ud, plus han glemte at tag microfonen op når han skulle synge hehe... Håber han er kommet i beder form og kan huske at holde den mic op til munden når hans PlayBack spiller ;)

  • Det var max spass festival.
    Nu har jeg så været fuld siden torsdag, og har det af helvede til.. Men hvad.
    666 var faktisk ret fedt imo. og sash var mega nice, ud over at det var ALT for højt, så vi skred da det begyndte at gøre nas.

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Det var max spass festival.
    Nu har jeg så været fuld siden torsdag, og har det af helvede til.. Men hvad.
    666 var faktisk ret fedt imo. og sash var mega nice, ud over at det var ALT for højt, så vi skred da det begyndte at gøre nas.


    Var ude forbi Vandel og tanke bilen i lørdags. Syntes da der er jævnt langt ned til de hangare men det var absolut intet problem at høre musiken der. Det må have været noget af en præstation at sove i Vandel den weekend, og endnu større præstation at overleve at være inde i de hangare.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Var ude forbi Vandel og tanke bilen i lørdags. Syntes da der er jævnt langt ned til de hangare men det var absolut intet problem at høre musiken der. Det må have været noget af en præstation at sove i Vandel den weekend, og endnu større præstation at overleve at være inde i de hangare.


    Ja især når det er 666 og Brooklyn Bounce der spiller :)) Fuj..

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Ja især når det er 666 og Brooklyn Bounce der spiller :)) Fuj..


    Ja på den anden side, så er jeg lidt i tvivl om det var fra festivalen eller omme fra dig, det musik kom.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja på den anden side, så er jeg lidt i tvivl om det var fra festivalen eller omme fra dig, det musik kom.


    Haha, vi hørte vidst musik i den helt anden boldgade. Så det tvivler jeg på. Det var jo først da du kom bragende ind uanmeldt der blev spillet Barbie-girl og det andet lort. Ellers går du jo helt amok.


    Overboen var forresten også blevet holdt oppe hele natten. Han sagde at ´det bragede i hele nabolaget, da lyden blev reflekteret rundt på væggene af huset ved siden af.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Haha, vi hørte vidst musik i den helt anden boldgade. Så det tvivler jeg på. Det var jo først da du kom bragende ind uanmeldt der blev spillet Barbie-girl og det andet lort. Ellers går du jo helt amok.


    Overboen var forresten også blevet holdt oppe hele natten. Han sagde at ´det bragede i hele nabolaget, da lyden blev reflekteret rundt på væggene af huset ved siden af.


    Ja det er da hjernedødt at holde fest på den måde. Der var da i det mindste ingen der ringede efter politiet denne gang.