Chris Angel = Sindsyg

  • lol!

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Fake.. Ja..
    How? Det ved jeg godt nok ikke.. Sejt ser det i hvert fald ud :D ..
    Og han kommer sgu da godt nok højt op


    Og det der inddoor sky-diving han prøver 8min inde, det ser sgu da ellers festligt ud.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Han er en freak, men en sej freak :D

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • en lære fra min skole kunne præcis det samme. dog ikk så godt. men jeg ved virkelig ikk hvordan han gjorde det. Han kunne ca 10 cm over jorden og hans ben rystede som bare faen. han kunne gøre det hvor som helst når som helst. dog sku der max være 3 til stede ellers ku han ikk.. af en eller anden mærkelig grund.

  • Når jeg ser sådan noget her, forstår jeg ikke denne verden. Og om jeg skal tro at det er fup eller fakta? Ved det ikke, tror på at alt kan lade sig gøre... Men vildt ser det ud, og fedt ku det være :P

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by Fino
    en lære fra min skole kunne præcis det samme. dog ikk så godt. men jeg ved virkelig ikk hvordan han gjorde det. Han kunne ca 10 cm over jorden og hans ben rystede som bare faen. han kunne gøre det hvor som helst når som helst. dog sku der max være 3 til stede ellers ku han ikk.. af en eller anden mærkelig grund.


    Det kunne jo måske være fordi han brugte energien fra de tre mennesker :o


    Men jeg ved ikke helt


    Det virker meget overtroisk

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Fandme nogle gode argumenter du har.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • jeg tror endlig på det... også det med han gør det når der er flere folk... folk kan brug andres energi... folk kan "teleforter" tanker f.eks. og såt muligt, Heile andre, og den slags... også mig selv...

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    jeg tror endlig på det... også det med han gør det når der er flere folk... folk kan brug andres energi... folk kan "teleforter" tanker f.eks. og såt muligt, Heile andre, og den slags... også mig selv...


    [Blocked Image: http://www.libreopinion.com/members/euskalherria/Heil_Hitler.gif]


    ????


    Btw. Selvfølgelig er det fake. Chris Angel har i flere henseender afsløret hvordan han laver sine tricks.

  • well man kan jo faktisk "svæve" uden hjælp rent teoretisk...man skal #bare" vende ionerne i kroppen..forskerne har gjort det på frøer bl.a. ......og vi bruger ca 6% af vores hjernekapacitet, og ingen ved hvad resten er til for eller kan...og naturen plejer ikke at give væsner noget de ikke kan bruge....så lad være med at afvise at alt af den slags er illusioner fordi vi ikke lige kan forklare det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • det kan jo også være fordi der ska være mindst tre til stede for at bære det fede læs... :)

  • Quote

    Originally posted by Fino
    en lære fra min skole kunne præcis det samme. dog ikk så godt. men jeg ved virkelig ikk hvordan han gjorde det. Han kunne ca 10 cm over jorden og hans ben rystede som bare faen. han kunne gøre det hvor som helst når som helst. dog sku der max være 3 til stede ellers ku han ikk.. af en eller anden mærkelig grund.


    Dog tror jeg merer det der er et trick, hvor du fx. sætter den ene fod længer op og så løfter dig på hælen, sandsynligvis også derfor der kun må være 3 mennesker, ellers så kommer de til at stå bag ham og kan se hans fod?? LyDer ihvert fald lidt fusket at det kun er 10cm.




    Men udover det så ser ham Criss Angel meget realistisk ud, havde han været spændt fast med snore er det MEGET godt skjult på, ikke kun fordi han gør det hvor det skal være, men også måden han svæver på. Jeg har klatret en del, og ved at man ikke kan hænge så roligt i luften der.



    Hehe, kunne også lige se hende tøsen der tegnede det dyr, havde tegnet en tiger. (Det at hun lige vælger en sommerfugl får det til at virke meget fake)

  • Men hvordan performer han så de illutioner med andre personer?

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler