DM i dansk rap.

  • jeg kan huske der var nogle ok vilde fyre med i dette.. men jeg intet finde om dem..


    nogen der kan huske nogle af dem der var med, og eventuelt har lavet cd'er?? plz post hvis i kender nogle :)

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Du tænker ikke nærmere på MC's Fight Night??


    For der kan jeg da fortælle at Kejser A har lavet et par singler sammen med Ham Den Lange også.


    Min favorit er klart Pede B som udgav "Et barn af tiderne" sidste sommer.. :D


    det var det de hed :D ved du hvor alle disse slags singler kan købes?? og måske et album med dem alle på?


    jeg fandt lige deres album.. Fight Beats hedder det.. så det er fint.. med hva med de singels :D

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    det var det de hed :D ved du hvor alle disse slags singler kan købes?? og måske et album med dem alle på?


    jeg fandt lige deres album.. Fight Beats hedder det.. så det er fint.. med hva med de singels :D


    Fight beats er jo kun lyrikkerne de rappede til ved finalen i 2005, der er ikke sang på ;)


    Men søg lidt på google. Du kan via Pede B's egen side købe hans album. Ved dog ikk med Kejser A, Jøden, Ham Den Lange osv..