"The Mimic Bird"..

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hehe den var fed i starten, men de der motorsavslyde..? :crazyeyes: Var villig til at tro på det i starten, men da man begyndte at høre den der motorsav der sprang kæden squ af :))


    jah det samme her, det ville også være mærkeligt hvis den kunne sige ligesom et kamera når den lever i en skov og så mange mennesker tror jeg nu ikke der lige tager billeder af lige dén fugl ;)


    Men hvis det er rigtigt så er jeg begejstret :ohmy: :)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hehe den var fed i starten, men de der motorsavslyde..? :crazyeyes: Var villig til at tro på det i starten, men da man begyndte at høre den der motorsav der sprang kæden squ af :))


    Faldt kæden af motorsaven ? det hørte jeg da ikke ? LOL , hehe den er skam god nok, det er et klip fra en gammel BBC udsendelse , life of birds med Richard Attenborough, fuglen er en Lyre (Lyre Bird) og bor i Australien.


    lidt data her bl.a.
    http://www.birdnature.com/dec1899/lyre.html

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Dvs. den ka sige som en motorsav? :)) Sikke er et fedt scoretrick... tror jeg vil prøve det næste gang



    Hej skat.. ska du med mig hjem i aften? Wrooom wrooooom


    Havde godt nok også i tankerne, at de lyde måtte være fake. 8o

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Dvs. den ka sige som en motorsav? :)) Sikke er et fedt scoretrick... tror jeg vil prøve det næste gang



    Hej skat.. ska du med mig hjem i aften? Wrooom wrooooom


    "Skal du med hjem og høre når jeg lyder som et kamera, en bilalarm og en motorsav?"


    :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Dvs. den ka sige som en motorsav? :)) Sikke er et fedt scoretrick... tror jeg vil prøve det næste gang



    Hej skat.. ska du med mig hjem i aften? Wrooom wrooooom


    Den efterligner jo lydene.. ;)


    Og det er jo ikke ligefrem usædvaneligt at den har hørt et par motorsave i sit liv ;)

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Hehe. Forspil, "mellemspil" og snorken ;)


    3 sange og 1 aflevering.. :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo