Wrestling (The Rock)

  • Heysan =)


    Er nogen af jer herinde fans af The Rock og hans wrestling?
    Kan i fortælle mig nogle fansites, og nogle af hans wrestling film.. ?


    Just wondering..


    /Kay

  • Wrestling er nedern.. det er jo bare stunt, SELF. er stunt fedt, SKAL jo være med i film :D, men altså at lave en sport hvor man laver stunt, hmm få et liv?. Jeg kan slet ikke forstå at der er så MANGE i USA der syntes det er fedt, men okay de syntes jo også at Nascar er fedt så det er nok bare dem der er fucked i skalle :))


    Mvh Mads :T

  • Jamen, er heller ikk fan af wrestling.. men af The Rock.. han er lidt for sej :D


    Og har set et par t-shrits han har på i wrestling som jeg godt kunne tænke mig.. så det kunne jo godt være..

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Wrestling er nedern.. det er jo bare stunt, SELF. er stunt fedt, SKAL jo være med i film :D, men altså at lave en sport hvor man laver stunt, hmm få et liv?. Jeg kan slet ikke forstå at der er så MANGE i USA der syntes det er fedt, men okay de syntes jo også at Nascar er fedt så det er nok bare dem der er fucked i skalle :))


    Mvh Mads :T


    Den som egentlig burde få et liv, er vel den som mangler respekt for noget, bare for han ikke selv er tilhænger af det - og så en sport hvor folk rent faktisk kommer slemt til skade, blot for at underholde folk. Fair nok du ikke kan lide det, men rimelig overflødig og respektløs kommentar det der.


    Men hensyn til wrestling er jeg ikke selv inde i det længere, jeg mistede ligesom interessen fordi det simpelthen blev for svært at skaffe noget ordentligt. WWE er mere en sæbeopera end wrestling efterhånden.


    Hvis du vil have noget (godt) med The Rock så skal du tilbage i perioden 99-01 indenfor WWE. Du kan eventuelt købe nogle PPVs på forskellige DVD-sider eller måske brugt på et forum ala http://www.wrestling.dk/. Jeg er der af gode grunde ikke selv mere, men de er ganske behjælpelige derinde - de kan sikkert også sætte dato på hans bedste kampe.

  • Som de andre siger det :razz:


    btw han skal vidst igang med at med at lave en en fodbold film :ph34r:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder


  • Der er MEGET mere som jeg ikke har respekt for.. så jeg har sikkert ikke noget liv, men så må jeg jo bare ha det fint med det, og det har jeg.. Men tak for at åbne mine øjne for det.


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Der er MEGET mere som jeg ikke har respekt for.. så jeg har sikkert ikke noget liv, men så må jeg jo bare ha det fint med det, og det har jeg.. Men tak for at åbne mine øjne for det.


    Mvh Mads :T


    Det er jo så bare ikke det der bliver skrevet. ;)


    Quote

    Den som egentlig burde få et liv, er vel den som mangler respekt for noget, bare for han ikke selv er tilhænger af det.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Den som egentlig burde få et liv, er vel den som mangler respekt for noget, bare for han ikke selv er tilhænger af det


    Hvorfor skulle man have respekt for noget man ikke tilhænger af bare fordi det findes ? :boxed: ...


    Respekt er noget man skal gøre sig fortjent til ... Ikke bare noget man bare får automatisk.


    .. men hver sin holdning til det vel.


    Men man har vel ret til at sige at det sutter kogle og man ikke har noget respekt for disse folk ... eller hvad ? ...


  • Tak tak... :cheers:


    Mvh Mads :T


  • Det han mener er jo nok mere at man godt kan være åben over for noget der ikke lige interesserer én, istedet for bare at nedgøre det med det samme.


    'Accept', er nok nærmere nøgleordet i den her sammenhæng, efter min mening.


    I øvrigt - Hvordan gør en sport sig da "fortjent" til respekt i din verden?


    Husker tydeligt da du engang skrev at fodbold var en homo-sport, pga. noget med at en masse mænd løb rundt om hinanden i korte shorts på en græsplæne. Men lige pludselig er det en okay sport, fordi du kan satse penge på det? :$ - Men okay, man har jo et standpunkt til man tager et nyt... :))

  • Quote

    Originally posted by Brition


    Den som egentlig burde få et liv, er vel den som mangler respekt for noget, bare for han ikke selv er tilhænger af det - og så en sport hvor folk rent faktisk kommer slemt til skade, blot for at underholde folk. Fair nok du ikke kan lide det, men rimelig overflødig og respektløs kommentar det der.


    Ja, selvfølgelig kommer wrestlere til skade, blot for at underholde, de gør det slet ikke for pengene, og fordi det er et arbejde for dem? Vågn op.

  • Rock var fed... I ringen var han konge i at sælge diverse moves og på promoen var han blandt de f'n bedste...


    Meeeen... Mine favoritter lige for at gå offtopic er...


    1. Randy Orton (som heel)
    2. JBL (som Heel, han er den absolut fedeste på promoen IMO)
    3. Kurt Angle (Som Heel)
    3. HHH (som Heel, han er halvfesen som face, men ok underholdende i DX, som lige er kommet tilbage)
    5. Edge (som heel)


    Rock fora'er søg på Google der burde være rigeligt med dem...


    Er der nogle der har nogle nye billeder af ham, han har åbenbart mistet sin muskelmasse og skulle nu være relativ spinkel?

  • Er selv kæmpe The Rock fan.


    Elskede hans character hos WWE og jeg elsker hans film.


    Har selv hentet nogle af de gode gamle wrestlemania han har været med i. Bl.a. XX hvor han vendte tilbage for at re-unite "The Rock N Sock Connection" :$


    Kunne også helt vildt godt tænke mig nogle af hans t-shirts. Tror google er vejen frem.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM