Så er bunden sgu nået ...

  • Der har været linket til den før..


    Men han ligner en bøsse :crazyeyes:


    Han er vist bøsse han har hestehale :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet en gang, sidst af celfa ().

  • haha nu må i lige. Sangen blev jo i sin tid lavet som en joke, hvilket også kan ses på musikvideoen. Han sidder og fyrer den af foran IRC på sin bærbar og danser technodans på en cykelbåd. Altså man skal da være dum for ikke at kunne se de tager pis på det hele.


    Det sjove er så bare at sangen ihvertfald her i århus er blevet et kæmpe hit. Nogle af mine venner lavede et indslag om det, hvor de tog en ghettoblaster med på stranden, og der kendte ALLE bare sangen. I Stereostudio er den udsolgt 8o


    Og ja så begynder den at poppe op til flere og flere fester rundt omkring :))


    Det sjove er bare, at 99% ikke aner hvad manden synger om hehe.


  • Ah godt at vide... Jeg har godt nok også svært ved at tage den video seriøst når jeg falder over den i tv...

  • Tja hva' ska' man si' - Boller fra Kohberg. Som Lechter skriver. :9xo
    Derudover ka' jeg ikke se, hvorfor bøsser skal latterliggøres.
    Det tillader vores regler desuden heller ikke.


  • Nemlig, hehe. Ligesom sangen der hedder Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA, det er 100% pis det hele. Men som sædvanelig så er det en eller anden total åndssvag sang der bliver sommerens hit. Bare se på Dragostea Din Tei eller The Ketchup song :S


    Ikke desto mindre er han blevet superkendt. Han spillede på et lokalt diskotek i Fredericia i fredags.


  • Basshunter burde hænges op i en strop for at lave den omgang .... . Christ, den er endda på dancecharten. Jeg hader den sang ubeskriveligt meget.

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Basshunter burde hænges op i en strop for at lave den omgang .... . Christ, den er endda på dancecharten. Jeg hader den sang ubeskriveligt meget.


    SÅ er vi mindst 2, og alle jeg kender er gået helt amok og i koma over den lorte sang, de går ligefrem og nynner det pis.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9



  • Køre den ikke på beatet fra Daddy dj - Daddy Dj ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet en gang, sidst af celfa ().

  • Quote

    Originally posted by nano


    SÅ er vi mindst 2, og alle jeg kender er gået helt amok og i koma over den lorte sang, de går ligefrem og nynner det pis.


    Sådan er det uheldigvis bare.


    Der skal bare altid komme et eller anden møgirriterende nummer hvert år.

  • i det mindste er den ikke lige så træls at lytte til som fx MC punjabi's hit .......dem der var med til the-party 2002 hadede den måske ikke inden, men ihvertfald bagefter.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    heller ikke det kan den.



    hey, det er fuldstændig unødvendigt det du skriver.


    jeg er ikke selv stor fan af techno, men respekterer dem der hører det. om den kan skabe stemning eller ej er jo fuldstændig op til samlingen af mennesker.


    her på min efterskole er der få "techno-trampere" og selvom ikke alle hører techno er der mange der kender netop denne sang og den er virkelig catchy..


    så please, stop med de der negative, ligegyldige indlæg..