Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

21

onsdag, 7. juni 2006, 11:55

Citeret

Originally posted by SimonSKAT
er det ikke også ulovligt at optage fra radioen ? eller er det bare mig der ikke forstår princippet, det er vel næsten det samme som at downloade en sang

EDIT: spørger fordi jeg ikke ved det, ikke på nogen måde for at spille klog.

Ja det er det.

Spørgsmål og svar

Må jeg downloade musik fra en netradio?

Svar:
Downloading af musik fra internettet er tilladt til personlig brug for dig og din husstand, forudsat at det der downloades fra er lagt på internettet med rettighedshavernes samtykke.

Dette betyder, at du godt må downloade musik fra en netradio, medmindre indehaveren af den pågældende netradio ikke har fået tilladelse fra rettighedshaverne til at anvende musikken, og du er bekendt med, at det forholder sig sådan.

Hvis det er nødvendigt at bryde en kopispærring for at kunne kopiere musikken fra en netradio, er det dog ikke tilladt at bryde en sådan kopispærring.

LINK

Og det er skam helt i orden du spørger, det er jo heller ikke vildt nemt at holde styr på de forskellige regler.

22

onsdag, 7. juni 2006, 14:17

Citeret

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by AbeTis
Og det får han en advarsel for? omg....

Jeg har ikke givet ham en advarsel, jeg bad ham bare lade være med at bringe det på banen. Det er ulovligt, og der er ingen grund til at lege med ilden. Hvis du ikke forstår det, bedes du læse reglerne her på siden, og den danske lovgivning på området.

Derudover behøver du vist ikke bekymre dig om hvad folk får advarsler for eller ej, men kun koncentrere dig om at overholde reglerne ;)

er det ikke også ulovligt at optage fra radioen ? eller er det bare mig der ikke forstår princippet, det er vel næsten det samme som at downloade en sang

Ja jeg har os svært ved at se det....

Man ka jo høre radio i over 128kb, det jo meget god lyd efterhånden 8o

Jeg troede kun man måtte optage analogt, altså på kasette bånd og sådan....Selvom jeg da har optaget fra net radio et par gange :T

EDIT: Mange tak burger du jo sindsygt hurtig på knapperne :9xo
Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (07.06.2006, 14:18)

23

torsdag, 8. juni 2006, 19:47

Citeret

Originally posted by JuiCe

Citeret

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by AbeTis
Og det får han en advarsel for? omg....

Jeg har ikke givet ham en advarsel, jeg bad ham bare lade være med at bringe det på banen. Det er ulovligt, og der er ingen grund til at lege med ilden. Hvis du ikke forstår det, bedes du læse reglerne her på siden, og den danske lovgivning på området.

Derudover behøver du vist ikke bekymre dig om hvad folk får advarsler for eller ej, men kun koncentrere dig om at overholde reglerne ;)

Ja jeg har os svært ved at se det....

Man ka jo høre radio i over 128kb, det jo meget god lyd efterhånden 8o

Jeg troede kun man måtte optage analogt, altså på kasette bånd og sådan....Selvom jeg da har optaget fra net radio et par gange :T

EDIT: Mange tak burger du jo sindsygt hurtig på knapperne :9xo

Hvordan gør man?
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

24

mandag, 10. juli 2006, 11:27

Hvis der var nogen der var nysgerrige så har jeg faktisk fundet den nu.

Her er den: http://www.myspace.com/clarkbentdk

Den var dog ikke så god som jeg troede den var men den var da grineren nok.
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

25

søndag, 29. oktober 2006, 10:13

RE: Søger sang.

du kan osse bare downloade den på hans hjemmeside ganske gratis, dog i en mindre god kvalitet.. http://www.myspace.com/clarkbentdk

men hvis nogen finder ud af hvorledes man køber den rigtigt, vil jeg gerne vide det..

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement